Kjendiser om bord

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henning, 17. sept 2013.

  1. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    271
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Greit at ikke alle kjente reiser på business. Helt OK at de tar allemannsklasse også! :p
     
  2. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Arsene Wenger, som tjener over 100 millionar i året, flaug RyanAir til den franske rivieraen i sommar ;)
     
    yukho and Bjoern In America like this.
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Haha. Så Feilskjær under frokosten på Radisson BLU OSL lørdagsmorgen. De var rundt 8 i gruppen

    Forøverig ikke første gang jeg har sett han. Møtte han på MAN-OSL på vei hjem fra Liverpool. Han og sønnen var på kjipklasse også da mens jeg ble oppgradert til business ;). Kun Liverpoolfans på flyet (Man U hadde fri) så han fikk være helt i fred
     
    pgaa and yukho like this.
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Har flydd med kongen etter han hadde vært på den årlige fisketuren i Altaelva. Fikk ikke med meg at han var ombord før kapteinen startet velkommen ombord med " Deres majestet, mine damer og herrer...".
     
    bor_i_en_koffert liker dette
  5. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    907/908 ruta til SAS har ofte en del kjendiser som stadig vekk er på farten over dammen. Som A-ha gutta, Espen Lind og ex dama hans. Noen fra kongefamilien, samt div. politikere fra venstresiden som skal til FN for å skryte av "verdens rikeste land" og hvor mye penger som landet har å strø om seg med. Har vel møtt en drøss av de de siste årene.

    Men jeg er nesten fristet til å for fortelle flere historier om kjendiser som tar seg til rette, eller lager ekstra styr pga hvem de er ombord på fly, eller på flyplasser for den sak skyld. :)
    Men da er jeg vel ikke akkurat politisk korrekt :)

    Men det driter jeg i, oppfører man seg dårlig mot andre mennesker, om det er medtrafikanter eller ansatte, og forventer særdeles spesialbehandling fordi man er på tv av en eller annen grunn, så bryr ikke jeg meg om jeg forteller historier :)

    Skal vi ta det i denne tråden eller starte en ny?? ;)
     
    pgaa, anders82, Henrik and 5 others like this.
  6. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Det er vel ingen ting å nøle med; denne tråden er perfekt sted for å publisere, så blir det søkbart også.
     
    Last edited: 09. okt 2015
  7. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Kjør på her :). Så lenge det ikke blir hets er det innafor hos meg hvert fall
     
  8. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    hehe Det er alltid irriterende både for ansatte og passasjerer når kjendiser forsøker å utnytte sin status til sin egen fordel. Ganske merkelig faktisk å møte folk som fremstår så nysminket, smørblide og politisk korrekte på TV, i i hverdagen når de blir behandlet som "hvermansen". Særlig har TV journalister og programledere en helt annen personlighet enn det man på en måte forventer når man møter de personlig.

    Her på forumet er det veldig mange tråder som handler om oppgradering. Jeg lærte et triks jeg ikke kan huske å ha lest om her inne. Jeg observerte dette trikset, og det fungerte. Jeg har ikke prøvd det selv, men han som gjennomførte trikset, gjordet det både på utreisen og hjemreisen.

    Like etter at SAS gjenåpnet 907 ruten. Jeg hadde søndag til søndag tur til NYC, og det samme hadde tydeligvis denne "kjendisen". Jeg hadde økonomi ekstra billett. Jeg mener å huske at konseptet da var ganske nytt, det var i hvert fall ikke fult.

    Etter take-off, sånn når flyet begynner å flate ut og man snart kan forventer å høre setebelte-plingen, kommer en mann gående fra turistklasse og setter seg på økonomi ekstra. Akkurat det samme skjedde søndagen etter, på hjemreisen fra EWR! Ganske frekt, men han kom unna med det. Jeg tror ikke crewet la merke til det, siden det ikke hadde plinget enda. Det kan være at mannen hadde en avtale med mannskapet om å sette seg der etter take-off, det vet jeg ikke noe om. Men å få lov til å flytte seg, opp en klasse før sete-pling er ikke vanlig.

    Er der flere av der som bruker dette trikset? Eller sett noen gjøre det? Jeg kaller kaller nå dette bare "Jan Vardøen" trikset. :)
     
    wilhelm, Kjakan, vegardg and 2 others like this.
  9. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Sitter her på SK459 med Kong Harald. "Deres kongelige høyhet, kjære alle sammen…"
     
  10. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Håper ikke kan sløser våre skattepenger på Plusbillett...?
    Det er dyrt til CPH..
     
  11. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke bare én, men fire. Han hadde med seg tre livvakter. Kongen i 1A, livvakter i 1C, 2C og 2D. Resten av 1. og 2. rad var tomme. Han er dyktig på soft/hard block.

    Du kan vel nesten si at han sløste bort 12 Plus-billetter...
     
    BangkokBob liker dette
  12. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Hans Majestet er ingen "kongelig høyhet". Han er "Kong", "Kongen" eller "Hans Majestet".

    Hilsen Koffert. (royalist).
     
  13. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Det stemmer. Det ble sagt "Deres Majestet", hørte kun at det ble sagt "Your Majesty" og oversatte fritt.
     
  14. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    heh.
    Tror du han samler bonuspoeng? :)
     
    OysteinD and RoadKing like this.
  15. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Mulig, han forduftet veldig fort, mulig han gjemte seg på do for å kunne bli med tilbake :oops:
     
  16. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Det trikset fungerer nok bedre på toget når man vil reise gratis, så da tror jeg vel han var på en MR :)
     
  17. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Er man konge så er man konge :D
     
  18. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Fredsprisvinnerne var på samme fly som meg i går fra Oslo til Stockholm. Skjønte det måtte være noe spesielt da en sort BMW tilhørende Avinors VIP-avdeling kjørte opp på siden av flyet ved gate :D
     
    Bjoern In America and Bizflyer like this.
  19. Fisc

    Fisc Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    317
    Bonuspoeng:
    53
    Så Kristoffer Joner her om dagen flytte seg selv fra GO til den fremre raden av kabinen etter at boarding var complete, om han hadde fått tillatelse av cabin crew er jeg usikker på.

    Noen tar seg mer til rette en andre. Her er en kineser som ikke bare prøvde seg en gang, men flere ganger, ingen tvil om at han gidde en stor F i alt og alle.

    Man decided to “upgrade” himself from economy to first class. He got caught multiple times and refused to identify himself to the crew, at one point even walking down the aisles drinking champagne that he stole from first class. The crew asks him to leave the plane and he refuses. Finally, the Chinese authorities arrive to drag him off the plane. However, they claim they are not allowed to handcuff someone that is mentally unstable (???). Finally, with the help of some passengers and plastic zip-tie cuffs provided by the crew, the man is carried off the plane kicking and screaming the entire way.

    Kilde: onemileatatime.boardingarea .com/2015/12/07/passenger-removed-from-united-flight-after-trying-to-self-upgrade/

     
  20. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Var så heldig å ha både Freddy Dos Santos og Tshawe fra Madcon ombord fra Munchen i går. De måtte pent sitte baki med oss vanlig dødelige..
     

Del denne siden