Kjendiser om bord

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henning, 17. sept 2013.

  1. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    Observerte SV-Lysbakken i gullstua på OSL lørdag morgen og jammen skulle han ikke på samme fly som meg til CPH.. Satte seg pent ned på midtsetet på 2.rad (som var fremst med ekstremt god benplass på dette flyet). Selv satt jeg på 2F og jeg og han på 2D var de eneste med ledig midtsete i Plus denne morgenen. Helt ok! :)
     
  2. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Han er jo sunnmøring,alle veit jo hvor kjipe de er ;)
     
  3. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Får vel bidra med litt sladder selv... :oops: OSL-BGO for ett par uker siden med SAS var Jarle Bernhoft, Alex Rosén og Erna Solberg på flyet. Alex og jeg ved siden av hverandre på GO (og Erna på rad 1) var vel de eneste med ledig midtsete såvidt jeg kunne se :D
     
  4. SAS-EBP

    SAS-EBP SAS Pandion

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
    Folk jeg har møtt på SVG-BGO v.v

    *Ketil Solvik-Olsen
    *Eldar Særte + konsernledelse i Statoil
    *Jan Eggum
    *Erna Solberg

    Er noen flere også, men husker ikke navn på de! :)

    image.jpeg
     
  5. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Nei, nei dette er skivebom! Skulka du geografitimene dine? Årre steikje...
     
    jtmath liker dette
  6. SAS-EBP

    SAS-EBP SAS Pandion

    Innlegg:
    284
    Likes mottatt:
    1,025
    Bonuspoeng:
    93
    + Morten Abel
     
  7. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Havna på samme fly som tenåringsidolet Isac Elliot i dag. Måtte jobbe hardt for å holde ungjenta i meg i sjakk. Nesten så ille at jeg måtte spørre om både bilde og autograf.
     
    Flight Cancelled liker dette
  8. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,028
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Satt bak Henrik Kristoffersen til Munchen
     
  9. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    Alexander Kristoff satt i 11C, mens jeg satt i 11A på vei til Arctic Race i Bodø på tirsdag.

    Så han også i gullstua på OSL i fjor en gang. Samme dag var det også flere skiskytterjenter i loungen og på samme fly som meg til München.
     
  10. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Dalai Lama med entourage på Lufthansa long-haul, booket i Business Class.

    Sjefen (Tenzin Gyatso) blir invitert oppgradert til First Class, men takker nei for å sitte med sitt følge
    (via en venninne i Lufthansa).

    Bilde: The Beatles på Schiphol (AMS), 1964.

    [​IMG]
     
    Last edited: 08. okt 2021
    tkrunning and Insomnia4u like this.
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    I går reiste jeg MAN-CPH. På raden foran satt det en kar som alle de unge gutta var fremme og ville ha bilde av/med. Vi ante ikke hvem han var, men fikk til slutt vite alt det var Peter Schmeichel(?).
    Så interessert er jeg i fotball.
     
    watchaddicted liker dette
  12. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Apropos fotball. Jeg har en tendens til å havne i loungen og flyet sammen med TV2s Premier League-kommentatorer mellom OSL og LHR. Øyvind Alsaker, Thomas Myhre, Jan-Henrik Børslid, Kasper Skrikestad med flere. Klarte å havne i loungen med Skrikestad i sommer også på vei til AMS. Heldigvis er han roligere privat enn på skjermen.
     
  13. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    529
    Likes mottatt:
    1,388
    Bonuspoeng:
    93
    Satt på samme rad som Børge Brende mellom Osl og Cph i sommer. Han reiste videre til NYC sånjeg på nyhetene senere. Delte også et dobbeltsete med tidligere fiskeriminister Jan Henry T Olsen i et Widerøe fly tidlig på 2000 tallet.
     
  14. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Deler samme etternavn som ein statsekretær, og blei av alle plasser henta av sikkerhetsvakt på Schoenefeld og følgt inn til gaten av han, og deretter satt eg ved siden av statsråden på veg til Oslo på DY. Listhaug var like overraska som meg, men eg bytta fort plass med hennar koffertbærar.
     
    rota, wilco, RoadKing and 2 others like this.
  15. pef

    pef Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fløy BRU-OSL med Brussel Airlines litt tidligere denne måneden. Måtte gni meg litt øynene da det så ut som Bjørn Kjos satt to rader bak. Og jada, det var han - i en nesten stappfull økonomiklasse. Jeg fikk dog seatblock - Kjos måte nøye seg med en autografjeger i nabosetet. Lenge leve gullstatus :)
     
  16. RoyceCrazy

    RoyceCrazy EBD

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    82
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg så Magne Furholmen med familie tusle bakover mot Go når jeg skulle sette meg ned med et glass champagne på EWR-OSL for noen år siden :p
     
    OlaHaBa, SAJblue and Travellingalf like this.
  17. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har ikke vært mer enn to ganger i Trondheim siden jeg ble gull (tidlig 2016), men begge gangene har jeg truffet på Per Sandberg i Cafe Lounge. Ellers har jeg sett Abid Raja i utenlandsloungen, Anders Gjæver i SAS-loungen på EWR, Torbjørn Røe Isaksen i sikkerhetskontroll på Gardermoen, og sittet over midtgangen fra Knut Arild Hareide på vei til Alta. Hareide var forøvrig den eneste jeg sa hei til.

    Hmm, det virker som om det er en liten trend her med tanke på hvilken type folk jeg kjenner igjen...
     
  18. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    Eg hamna ved sia av Alsaker på veg heim frå London for ei tid tilbake. Vi kom begge frå same kamp, so vi diskuterte litt rundt den på slutten av turen. Veldig triveleg kar.
     
  19. Flybu

    Flybu Medlem

    Innlegg:
    154
    Likes mottatt:
    477
    Bonuspoeng:
    63
    Var på vei til Oslo fra København for en del år tilbake. Flyet stod klart men ingen fikk lov til å boarde. Ca 15 min etter oppsatt avgangstid kommer en kar trillende på Stevie Wonder. Usikker på om det var de mørke solbrillene eller go to gate som var årsaken. Han tok uansett sete 1E med dobbel seat block.
     
    Chrisbgg liker dette
  20. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Møtte selveste kongen Northug jr. i gullstua på OSL.

    Promillen min der og da tilsa at en snap-selfie var en god idé. Idet jeg tok siste slurk, hosta jeg også opp en vits om at no va det nok lurar med fly ennj bil shø... Kongen trakk forsiktig på smilebåndet, mens jeg skammet meg hele veien til CPH.
     
    rota, Enhanced, Angie and 4 others like this.

Del denne siden