Kjendiser om bord

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henning, 17. sept 2013.

  1. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Var på samme fly som Kong Harald fra Trondheim for noen år siden. La ikke merke til noe annet enn at det lå puter i setene på første rad. Tenkte ikke noe på det før purser ønsket velkommen ombord: "Deres majestet,mine damer og herrer velkommen ombord". Da så jeg at kongen satt der på første rad med et knippe livvakter.
     
  2. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Bruker ikke SAS crew hvite hansker på alle flyvninger med kongelige lenger?
     
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,187
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er blitt hardt rammet av kongelige ombord ...
    Når jeg blir kasta ut av setet får nytt sete, 1D-1F står tomt til etter "boarding complete" .... så er det: "Kanskje kongen??"

    Til og med engleprinsessen og venninnene har rammet meg!
    Du verden!

    -----------------------

    Satt en gang i "gamle dager" på Estonia Air i sete 3D (1D og 2D var blokkert) for å fly CPH- TLL, det varte og rakk etter boarding completed.... så ble vi alle kastet bakover i flyet ...inn kom Estlands president med følge og fylte opp de to første seteradene.
    Så fikk vi flytte frem igjen og jeg pustet presidenten i nakken .......
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vel en grunn til at den gjengen der har "avskjeds" konsert hvert 3 år eller hva det er...
     
    Petter B-C and kalleballer like this.
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    Han er vel ikke akkurat fattig.. Kanskje sparsommelig?
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Mulig det, men det blir smått patetisk å ha "avskjedskonsert" hvert tredje år. (sier han som skal på unplugged konsert med dem i februar... :) )
     
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    Akkurat det er jeg enig i. Har vært på flere avskjedskonserter med band som har hatt comeback kort tid etterpå.
     
    RoadKing liker dette
  8. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    De er vel ikke alene om å gjøre det. Mer regelen enn unntaket i disse dager i bransjen.
     
    RoadKing liker dette
  9. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Noen, som Eagles og Phil Collins, har vel vært såpass ærlige at de har kjørt "The First Farewell Tour" og lignende opplegg.

    Når det gjelder kjendiser på fly, så fikk jeg til min glede se komiske Eivind Roald oppleve at priority boarding ikke ble håndhevet på OSL på en flight til ARN i januar. Han løste enkelt dette ved å presse seg frem slik at han allikevel kom ombord ganske tidlig. Jaja.
     
  10. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe, morsomt. Lurer på hva han gjør med det? Har sett han flere ganger på OSL-ARN-flightene, så er vel et kjent problem med pri-boarding som ikke funker.
     
  11. pef

    pef Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Bjarne Brøndbo kjørte faktisk ikke den strakaste vei i dag, men fløy med SK355.
     
    Petter B-C liker dette
  12. kalleballer

    kalleballer Medlem

    Innlegg:
    228
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    For han må itj bli for sein ?
     
    Edin and Petter B-C like this.
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    Apropos:
    Skjermbilde.PNG
     
    RoadKing and kalleballer like this.
  14. OlaHaBa

    OlaHaBa Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    13
    Tok samme fly som H.K.H. Kronprins Haakon fra OSL til TRD i går. Registrerte ikke det før crewet ønsket "Deres Kongelige Høyhet, mine damer og herrer, velkommen til Trondheim".

    Kronprinsen satt på 1A og så vidt jeg kunne se var de fremste radene satt av til hans følge.

    Tok også samme fly som sjakkongen Magnus Carlsen i sommer fra EWR til OSL i C. Turen startet av alle ting med en reklamefilm om appen hans, Play Magnus, som plutselig ble litt mer virkelig når hovedpersonen satt 2 rader bak meg.
     
    Last edited: 02. nov 2017
    Markal liker dette
  15. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde Eivind Roald rett bak meg på SAS fra Arlanda i september i år. Det var 14 rader plus og alle hadde ledig midtsete så kan virke som om SAS ihvertfall hadde fikset litt når Roald var ombord. Hadde dette vært en vanlig SAS flight ville det vel vært 9 rader plus og ingen ledig midtseter tror jeg...
    Roald var forøvrig den eneste som ble tiltalt med navn av kabinpersonalet, han ville ikke ha polarrull, bare kaffe og sjokolade, så antar han hadde spist nok polarrull på Frösundavika før på dagen (forventer jo at det er det eneste som serveres i kantinen der ;) )
     
    Scandipendler liker dette
  16. TigerTravel

    TigerTravel Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg skal også på den!! Gleder meg som en unge... har ikke vært på konsert med A-ha siden jeg så de i Bergenshallen i 1985.
     
    RoadKing liker dette
  17. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Minner meg om at jeg så en som lignet på Joe Walsh på BA på LHR-LAX en gang.
    Ble holdt igjen i trappa fra upper deck mens de slapp ut paxen fra first, og en som lignet veldig på Joe forsvant ut døra. Forøvrig samme dag som jeg hadde fått vite at Eagles skulle komme til Norwegian Wood senere det året. Nevnte jeg at jeg var Eagles-fan?

    Litt ekkel tilfeldighet at det var på samme dato Glenn Frey døde noen år senere :(
     
    Scandipendler liker dette
  18. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Martha og Ari fra Sandefjord til Stavanger en gang.

    Krompen og kongen flere ganger. Ene gangen ble det nesten krise pga forsinket innkommet fly og short connection til neste fly. Da ble vi litt stressa av og måtte sitte og vente til de kongelige var behørig ute av flyet.

    Liv Ullmann med ektemann i C til NYC. Hun var ekstremt hyggelig og lekte med minstemann som vi hadde med på tur. For et barnetekke den dama hadde.
     
    Travellingalf liker dette
  19. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde både Alexander Rybak oh Bent Høie på flyey en gang. Kan leve uten noen av disse....
     
  20. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg satt på 1D på flyet fra Oslo til Evenes for et par år siden, så stoppet Harald Rønneberg opp rett ved siden av setet mitt å ble stående en stund på grunn av kø lengre bak. Jeg skjønte senere at det var på grunn av innspilling til "Camp senkveld". på TV sendingen satt han med bind foran øynene "under hele flyvningen". Det gjorde han altså ikke når han gikk ombord, men det virker som de klarte å holde det hemmelig for han hvor de skulle uansett fordi kapteinen unnlot å fortelle hvor vi skulle når han ønsket "velkommen til denne flyvningen til..." så de hadde tydeligvis avtalt dette på forhånd. Som litt mer enn middels interessert i klokker så la jeg egentlig mest merke til den flotte Omega Seamasteren hans. :)
     

Del denne siden