KLM Business billett betalt med poeng

Tråd i 'Flying blue' startet av TravelManBiz, 10. mars 2024.

  1. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Skal snart fly med KLM fra OSL til LHR via AMS. Har brukt noen miles for å booke business. Har ikke mye erfaring med KLM. Jeg ser i KLM appen at jeg kan kjøpe adgang til OSL lounge. Men har ikke KLM noen avtale så jeg får adgang til OSL loungen siden jeg flyr business? Har de avtale med Fast Track på OSL?

    Et annet spørsmål, pusser de fortsatt opp loungen på OSL så alle bruker premium delen? Var der i februar og da var det veldig fullt. Og hvis jeg husker rett så kunne man ikke betale seg inn heller, kun adgang for de som flydde business eller hadde status.
     
  2. Sjark

    Sjark Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    136
    Bonuspoeng:
    43
    Du får tilgang på lounge of fast track på osl med business billett. OSL loungen er pusset opp.
     
  3. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for svar. Jeg flydde i går med KLM. Kom inn på OSL loungen. Det finnes ikke noen Premium del lenger da alle kommer inn på begge områdene. De fortalte meg at de skal pusse opp Premium delen etter påske. Jeg flydde KLM til AMS og så til LHR. Ikke et gram kjøtt på flyet til AMS i business og samme på Crowne loungen i AMS. Glad jeg bare brukte poeng. OneWorld er jo mye bedre etter min mening. Så jeg får fortsette med BA
     
    Kristian and jgroneng like this.

Del denne siden