KLM oppgradering Business

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av CaptainPoint, 30. mai 2016.

  1. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg fikk nesten sjokk da jeg skulle sjekke inn på nettet, når jeg så det var mulig å kjøpe en oppgradering til Business for kun 2975 en vei fra Manila-Taipei-Amsterdam!

    Jøss, huske på utveien, da skulle di ha rundt 7500 kr bare en vei, men godt under halve prisen, kan å anses som ett virkelig røverkjøp.

    Er uheldigvis gammel kabin, men til den prisen der så gjør det meg ingenting, rett på jobb i mårra tidlig, så får sjans til å fungere litt.
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Det var billig.. Gammel kabin til tross. Produktet er OK, og mye bedre enn baki bussen :)
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Har vært med på at de har tilbudt oppgradering AMS-MNL til kr 1600. No-brainer! Returen var også 1600, men da var det plutselig Euro. Not so much, kanskje.......

    Tror nok dette avhenger av hvor fullt flyet er bak og at de kan få inn noen ekstra penger i stedet for å oppgradere gratis før avgang. Men har jo alltid lurt på om det tilbudet går ut til alle eller bare en bestemt gruppe? Folk som reiser alene kanskje? Noen som vet?
     
  4. hansomlikerklm

    hansomlikerklm Medlem

    Innlegg:
    64
    Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    18
    Fikk ofte slike tilbud da jeg pleide å booke økonomiklasse, og prisene var ofte helt greie fra noen tusenlapper og oppover. Dessverre ble det ikke ekstra poeng på oppgraderingene :-(.
     
  5. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Tipper det går på fyllingsgrad. Hadde en sånn her til NYC i 2014. Skulle sjekke inn på nett og ble tilbudt upgrade til vel 2 k per pers. Rundt 12 av 20 seter var ledig på den turen.
    Dette var forøvrig på den tiden KLM holdt på med renovering av sine deilige 747-maskiner og lykken var stor da vi steg opp trappen til 2. etg og fant den nye kabinen i all sin prakt! :)
     
    CaptainPoint liker dette

Del denne siden