Finnes det noen på forumet med liten, middels eller stor interesse for klokker? Jeg har tatt en "wrist shot" på hver eneste C-tur jeg har vært på. Skal prøve å få lastet de opp. Legger ved et bilde av OSL - BKK i TG C.
Har absolutt en relativt stor interesse for klokker, selv om jeg for tiden ikke er eier av noen som er "wrist shot-verdig".. Men, det kommer med tiden..!
Jeg har stor interesse for klokker! Mye av årsaken er at jeg er halvt sveitsisk, og har vokst opp med en onkel i Sveits som var over middels interessert i klokker. Så det har alltid vært mye fine klokker i omløp. Har ikke den største samlingen, men har et 20-talls "billige" hverdagsklokker av ymse slag, og et par arvestykker som brukes ved store anledninger. Samlingen startet med en Omega jeg fikk til konfirmasjonen. Skal prøve å få tatt en wristshot ved neste anledning.
Har lyst på et skikkelig urverk.Breitling eller noe, men enda er det Apple Watch til hverdags, og et gammelt lommeur til bunaden.
Kunne godt tenke meg å være flinkere på klokker enn jeg er, men foreløpig har jeg ikke lagt tutusener på bordet.. Denne saken føler jeg er svært mye for pengene. Og litt uskarp ser det ut som...
Milagerun 2017 Noen ganger føler jeg at det er de samme brukerne på tidssonen.no som insideflyer. Tips: En grei klokke generer CT direkte på et kjøp ;-)
Urmaker Bjerke Noen ganger har jeg lurt på om enkelte klokke flippere er CT jegere. Kjøper nye klokker til priser so. Fremstår som rabaterte/god deal og selger de ubrukt uken etter til tilnærmet nypris. Spesielt klokker som er kjøpt på ventelister eller spesialmodeller som umiddelbart selges til samme pris uten tap
haha andre, ingen dum påstand Jeg kjøper dog endel, men selger sjelden/aldri. Pleier reise med ymse rolex eller TAG, skal jeg på ski blir det noe fra AP biten av samlingen
Jeg har både beholdt og solgt videre! Hjelper fint mot CT ja. Spesielt når man får gode rabatter etter lengre kundeforhold. Har dog bare solgt 1 til en ukjent person, og generelt kjøpt inn for venner grunnet god pris jeg får
Ikke spesielt "klokkegal», men holder meg med en liten samling. For øyeblikket har jeg denne på armen: Mondaine: Official Swiss Railway Watch. Etter modell fra stasjonsklokkene på sveitsiske jernbanestasjoner. Jeg liker klokker med enkle og "stramme" linjer. Siden jeg ikke er noen ungvær lenger, er det også greit at det faktisk er lett å lese av klokkeslettet. ..... og så kom min tipp-tippoldefar fra Elm i kantonen Glarus i SØ Sveits.