Denne klokken har jeg siklet på i snart 10 år! Den er flott på bilder, men helt tåpelig fin i virkeligheten! Klokken ble kjøpt hos Thune Munch Brygge (ny butikk) og sjelden har jeg vært borti bedre service. Disse klokkene produseres ofte på bestilling og den ble derfor sendt fra Glashütte til urmakeren. Tollvesenet fant ut at de skulle ha tilfeldig kontroll og satt så på uret i 4 uker Det gjorde at turen jeg tok over fjellet for å hente klokken var fånyttes. Lang historie, men enden på visa var at urmakeren møtte meg personlig på Gardermoen for levering denne helgen, før jeg skulle videre. Helt rått
@watchaddicted Fantastisk klokke. Tittet på Lunar i rosé i lang tid. Har fortsatt ikke fått meg selv til å "trykke på avtrekkeren".
Kan ikke annet enn å si at det må du gjøre. Det er sjokkerende hvor bra finishen og følelsen i denne klokken er. Glahütte Original løper ring rundt Rolex sine stål og gullmodeller for å si det sånn. og med tanke på at produksjonsvolumet til Glashütte Original er ca. 1 % av Rolex så føles det ganske mye mer eksklusivt ut også
Hei alle sammen Her er bilder av min klokke fra H. Cie Moser. Er en konsept klokke ( 50 prod) med en utrolig fin blå/grønn skive som heter blue lagoon. Hele min personlighet i en klokke La også ved bilde av klokken og “nøklene» fra mitt favoritt hotel.
Hei, Noe som har erfaringer med Chrono24 og kjøpe av klokker der? Tenker på opptjening av bonuspoeng - ser at de tar Amex
Her er det i alle fall viktig at du kjøper fra en kjent selger De har "trusted seller"-betegnelser. Så må du jo ta høyde for at det er uten norske avgifter, t.o. tar også Bjerke og de fleste andre Amex
Tenkte mer på opptjening av EB-poeng og spending mot CT Noen erfaringer med det? Er dessverre ikke alt man får tak i her i Norge...
Erfaringer med Chrono24 eller opptjening EB-poeng og spending mot CT? Ingen personlig erfaring med Chrono24, mye med sistnevnte.
Dessverre er det lite Trumf på de dyrere klokkene, men man får med seg litt poeng uansett. Denne feks: Gir faktisk nesten 1,3 mill EB-poeng. (Noe av det styggeste jeg har sett, men hva gjør man ikke for poengene??)