Hehe, ja! Ulempen er at bruktkjøp gir dårlig avkastning til EB kontoen.. kjærestekontoen også forøvrig.
Seiko Presage Cocktail Time! Synes Seiko virkelig har løftet seg ut av sitt noe trauste image de senere år
Enkel forklaring på hvordan man bruker GMT-funksjonen på klokker, som kan være god inspirasjon til de som vurderer ny klokke og er nysgjerrig på GMT-funksjonalitet. http://hespokestyle.com/read-gmt-watch/
Kjøpte akkurat en klassiker som er gått ut av produksjon, Seiko SARB033, akkurat passe størrelse med sine 38mm
Service er altfor dyrt, men svir på merkverdig vis litt mindre når man kan klokke inn (pun intended) 8075,- i omsetning på amex og drøye 2k EB...
Hei. Faren min har noen klokker som han ønsker å finne pris på og muligens selge. Noen gode forslag på hvor man kan gjøre slik utenom finn.no? Klokkene er av typen: Rolex Osyter Perpetual Datejust Certina Guess Daniel Wellington Emporio Armani Omega Seamaster
Det får man si var en variert samling..! Ville vel uansett lagt inn alle på finn, siden det er gratis, men du/dere kan jo teste Klokkeriet på Facebook, og/eller Tidssonen.no i tillegg. Iallfall de sveitsiske kan passe der. DW-klokken egner seg kanskje bedre i andre kanaler.. (Finn, lokale kjøp/salg grupper..)
ASIANA A380 First Class Suites Nyter en frokost, jobb og klokketitting. Av alle klokkene jeg har er det stadig vekk GMT`en som blir med på tur.
Oiiiiiiiiii enda en ny hobby, noe min "bedre halvdel" ikke må få nyss i Fått lov til bil fram til nå, lurer på hva hun sier om plutselig en klokke til 150.000 dratt på Amex`n hadde sett ut? Noen med erfaring på dette her Kan jo forsøke med å rettferdighøre med at vi får CT og litt EB med på kjøpet?
@drsyk - Jeg er interessert i både HIFI, bespoke dresser, bil, klokker, kunst og reise. Hun er bare glad hun får sitte i fin bil, høre på deilig musikk, henge opp fin kunst og låne en klokke i ny og ne Så lenge det ikke går ut over fellesøkonomien så har hun strengt tatt ikke noe med det. Klokker fungerer fantastisk til opparbeidelse av CT.
Du sier noe der ja, nei fellesøkonomien styrter ikke Hu får splitter ny X7 til våren og kjører allerede X5, og shopper nok på div. artikler til å framtone sitt ytre skall. Høres ut som en da kan faktisk ha rom for nytt bekostet beundrings objekt på sitt ve håndledds region
Kjære klokke samlere, i denne jungelen av ur verk til utallige variasjoner og kroner lurer jeg på om dette urverket er et fint tilbehør i hverdagen å påkoste seg...? Breitling Chronomat 41 Airborne https://www.authenticwatches.com/br...airborne-ab01442j-bd26-378a.html#.XAE2N5NKiUk Eller: https://www.authenticwatches.com/breitling-airborne-chronomat-ab01442j-bd26.html#.XAE2NpNKiUk Eller finnes det noe annet mer artig å smykke seg med...? Og med dette ønskes en riktig god helg..............
Jeg er nok ikke objektiv, siden det er kun én Breitlingmodell jeg liker, men jeg syns kanskje skive og bezel-design så litt billig ut? Men selve B01-verket tror jeg er meget bra. Jeg vil dog hevde at til det prisnivået, og spesielt når man regner på moms også ved innførsel, så er det veldig mye annet snask å gå for. Både kronografer og ikke. Selv om alt dette er smak og behag da.
Ville som en hovedregel holdt meg unna Breitling, for utenom muligens Navitimer. Men, hver sin smak osv.
For min del er det KUN SuperOcean Heritage. Men til det prisnivået der kan han få seg en meget flott Speedmaster også om han vil ha kronograf.