Konnichiwa - God søndag fra Narita

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KatManDu, 24. jan 2016.

  1. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Det er flere år siden jeg var utenfor Europa. Og i Japan har jeg aldri vært. Egentlig har jeg ikke vært her heller... Kom i går og reiser i dag ;)
    Nå skjønner jeg hva alle bonuspoengene skal brukes til: oppgradering! Hai!

    Ha en fin dag der du er er, med eller uten nok bonuspoeng :)
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God søndag formiddag fra Ris. Hjelper en venn med å flytte denne helgen - så da er det vel bare å komme seg ut og i gang med løfte og bære. Trening blir det jo også.
     
    geddi and KatManDu like this.
  3. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag og en stor hilsen fra Saipan laaangt ute i stillehavet :)
    Omg så godt og varmt det er her ute. Har hatt meg en leiebil og cruiset rundt på øyå og fått med meg det meste. Traff på DEN flotte jentå i Hard Rock Cafe'n, men damn, jeg orker ikke å flytte så langt :p
    Jaja....what happens on Saipan stays on Saipan :D

    instaweather_20160124_100244.jpg
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Mårn fra Trondheim.
    Kan ikke konkurrere på plassering med tidligere innlegg men mye mer eksotisk.....:p:p:p
    Idag er det ut å base i snøen med ungene igjen :)
    Strålende søndag !:D
     
    KatManDu liker dette
  5. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hoi fra Singapore,
    Denne dagen vil nesten ikke ta slutt, våknet alt for tidlig.
    Skal reise SIN-HKG-LHR-OSL, ca. 20 timer med Biz flyvning i mix av Cathay Pacific og British Airways.
    Takk til AB-Gold, skal det testes litt lounger på Changi.
    Ha en flott dag alle sammen
     
    KatManDu liker dette
  6. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Hei fra Yokohama,
    En overnatting på IC Yokonama før ferden fortsetter til Vietnam,
    Her er det kaldt og vindig akkurat som på Sørlandet.
    En god søndag til dere alle
     
  7. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,212
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    'Goættermiddag.
    Lang tur mot slutten, men jammen måtte jeg ikke en straffetur innom OSL på oppløpet med Gate 19F og greier. Grunnen er visstnok manglende piloter på crj900, som fører til at man setter inn A319/320 istedet, men er det få passasjerer kansellerer man i stedet. :rolleyes:
    Var bare Krompen som fikk ledig midtsete fra CPH, men han trumfer vel det meste av statuskort. Ellers reiser han og livvaktene sikkert nok til Pandion ;)
     
  8. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Stranda!
    Eit par dagar i Norges Pudderparadis har vore bra, sjølv om det er tidleg i sesongen og Roaldsida ikkje er åpent endå.
    Trumf Visa avgjekk med døden under gårsdagens første fall, kanskje det sparket eg trengte for å kome meg over på Shell MC.
    Ha ein strålande dag!
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ettermiddag fra det Sørlandske!
    Her er det en plussgrad eller to, vindstille, tåke og regn. Så da smelter iallefall den hvite guffa.
    I dag er det den store slakedagen. Skal ikke gjøre et gram annet enn å få i meg litt mat og ellers bare hvile.........
     
    KatManDu liker dette
  10. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    SK284 landet 10 minutter før DY641. Begge er fly BGO - OSL. På OSL får de samme bagasjebånd.

    Likevel kommer ALL Norwegian-bagasjen før SAS-bagasjen begynner å komme. I skrivende stund har det gått 25 minutter siden ankomst, og ikke en eneste SAS-bag har vært å se. Står heller ikke noe på tavla.

    Elendig! :mad: Og flaut for SAS :oops:
     
  11. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Artig (?) historie fra en søndag i Nordsjøen:

    Startet arbeidsdagen som vanlig rundt halv sju med ett par kaffikopper og handover. I dag skulle vi stenge ned den ene høyspent-tavlen vår ombord for rengjøring og sjekke og det krever mye planlegging og ikke minst mye papirarbeid. Uansett, litt over sju var vi på plass i kontrollrommet for å starte på jobben og underveis var jeg frem og tilbake for å gjøre diverse andre ting. Når jeg så returnerte til kontrollrommet etter en stund så fikk jeg en gul post-it lapp fra en av kontrollromsoperatørene som kunne fortelle at han hadde fått beskjed om å gi den til meg fra en av våre assisterende kranførere som går motsatt skift av meg.
    På lappen, som var skrevet på engelsk, var det skrevet en forespørsel om jeg ikke kunne ta kontakt med denne assisterende kranføreren etter at skiftet mitt var over fordi han hadde hørt noe om at jeg var en det var verdt å prate med om man hadde spørsmål om flyreiser og reiser generelt. Dette var altså fra en person jeg aldri har møtt før.

    Så, til lunsj, møtte jeg plattformsjefen og han kunne fortelle at det var han som hadde tipset denne karen om meg etter at vi flere ganger hadde snakket om InsideFlyer, MegaDo, reiser o.l. Så etter at jeg gikk av skift så måtte jeg selvfølgelig stikke innom kaffisjappa på dekk for å se om jeg fant denne karen som da viste seg å være en hyggelig engelskmann med mange spørsmål om både det ene og det andre. Dessverre så måtte jeg etterhvert stikke for å rekke middagen ombord, men jeg fikk i alle fall gitt han noen tips og ikke minst henvist han til insideflyer.co.uk :)

    Så får jeg håpe at det er noen der som kan hjelpe han med reisetips vedrørende Vanuatu, for der hadde jeg dessverre sørgelig lite å bidra med på stående fot. Uansett, morsomt var det å få en slik henvendelse.

    Ha en fin søndag aften!
     
    Aussie74, LN-FHU, RoadKing and 3 others like this.
  12. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    Regner med at AT & SJA gikk greit ;)
     
    Travellingalf liker dette
  13. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Trenger ikke stresse med noe flytting. Kroppen din er der og da er det greit.
     
    Aussie74 liker dette

Del denne siden