Er ikke Ringi alltid inkludert i SAS Plus? Spurte om Ringi sist jeg fløy hjem fra Tokyo i Sas Plus og fikk til svar "we dont serve it in this serviceclass". Høres rart ut.
Jeg er verdens kjedeligste menneske på jobbreise, SAS Plus i Europa er det dagens kube og Ringi. Helt idiot på MR med IF...
Det er viktig å plukke godt med varer fra vogna, da vektreduksjonen bidrar til mindre utslipp og bedre klima. Regner med dette er en sak vi alle kan være enige om å støtte.
Har jeg med ungene og vi skal f.eks til Granka får jeg de til å lage seg en baguette de tar med seg ombord. Men det er først og fremst fordi kuben sjelden faller i smak...
Ja nettopp, da er vi tilbake til problemet. Ikke ALT av drikke og sikkert ikke ALT av snacks er tydeligvis inkludert i SAS Plus!
Det er vel også med den håndlagde 'eksklusive' sjokoladen inkludert? La inn minstebud 550 NOK på LHR og fikk det godkjent. Regner da med vegetarkube, Ringi og "luksussjokoladen" minst. Før jeg la inn bud var det flere kuber jeg kunne forhåndsbestille, men det forsvant etter oppgraderingen. Regner med man kan velge kube på flyet.
Vekten ombord er nok konstant, bortsett fra drivstofforbruk, siden ingenting forlater flyet før det er på bakken.. Denne kan jeg ikke støtte dessverre
Har sett reklamer der de sier du kan spise masse og gå ned i vekt, så her er det mye vekt og klima å spare.
Minner meg om en bygdefest i Trøndelagen i gamle dager, da følgende kunne leses på menyskiltet: Kaffe Kr. 15,- Kun kaffe Kr. 5,-
"Måtte" sitte på SAS Plus hjem fra altfor kort ferie i sommer. Etter å ha sett kona og eldstedatteren kun forsyne seg med en cola zero hver klarte jeg ikke å dy meg. Lente meg over midtgangen til kona og utbasunerte (med vilje) - "Dette har vi betalt for og da forsyner vi oss til vi blir flaue." Hvorpå jeg fikk til svar - "Nå ble jeg flau." Syntes dog jeg var helt innafor Klarte å overtale dem til å forsyne seg med en boks til hver + snacks. Såpass må være lov på en 3,5 timers flight .