God lørdag! Kidsa våknet i veldig "rett" tid så her er allerede frokost og de første 2 kaffekoppene unnagjort! En snert av nysnø her i trønderstaden men må vel børste støvet av kortbuksa nå som vi går over til sommertid i natt. 14 dager til NY Ha en god en!
God morgen fra Romerike. Har satt en bolledeig til heving, og kaffekopp nr to er på vei ned i halsen. Etterpå skal guttungen feire bursdagen sin med et par kompiser på bowlinga. Men SÅ skal jeg komme meg til Oslo for å møte flotte IF’ere til champis og mat. Det gledes
God morgen fra Oslo vest Her skal vaffeldagen som vist var i går feires i dag i følge ungene. Gratis vafler og saft på Harbitz torg Tror de har kaffe til oss som foretrekker det T13 til påskeferien, reisefeberen stiger Ha en strålende lørdag og god helg alle IF-ere
God morgen, lørdag! Slapp dag i dag også, for å sørge for at jeg blir helt frisk (fysisk) før helgen er over. Det gjør at det dessverre ikke blir noen Oslotur på meg i dag. Solen skinner, og jeg gleder meg til neste flytur. Dessverre ikke før om 13 dager. Ha en deilig lørdag!
God morgen fra innlandet. Småkjølig med gnistrende sol og nesten uten vind nå på morgenen. Det blir en fin vårhelg
God laurdag frå solskinet i Sunnfjord. Her har vi vore i sving i snart tre timar allereie. Snart skal eg og avkommet ut og lufte oss og leike. Lite bonusopptening om dagen, men bingen veks etter kvart som gamle reiseplanar vert kansellert. Verre å finne noko fornuftig å bruke alt saman på. Å fly til Australia via Sambandsstatane og Nippon freistar veldig etter @SVG_flyer og @NKA_Pls sin tur.
Blææææh lørdag morgen fra Oslo! Skulle sittet i bilen på vei til OSL nå, om drøye to timer skulle jeg boardet LH biz til MUC og videre til VIE, og i kveld skulle jeg spise på stjernerestauranten Edvard. For så å toppe det hele med en kickass rockekonsert i morgen. Not happening! I femdraget i natt begynte junior å kaste opp, feber og elendig form, så da var det å kansellere det som kanseleres kan og snakke med reiseforsikring og lege på morgenkvisten i stedet. Håper alle har en mer inspirerende morgen!
God formiddag fra OSL. Flyplassen føles ganske så full i dag, køer i sikkerhetskontrollen og det så ut til å være veldig lang kø i passkontrollen (den startet langt uti terminalen), heldigvis ledig lenestol og litt ro i OSL loungen. Her venter BA først til LHR og deretter videre til MAN. Litt forsinket inngående fly så da når man vel et glass eller 2 til før man går mot gaten. Nyt lørdagen folkens
Godt denne viktige, viktige dagen blir feiret slik den alltid skal. Her har jeg som vanlig sneket meg på jobb og er klar til å ta i mot alle slags kunder som trenger hjelp. God lørdag!
Når bonuspoengene devalueres Når flyene kanselleres Når pandemi blir avløst av en gal manns verk I hele tatt, når ting ikke er på stell Da skal man ta vare på de små ting her i livet. Årets første utepils i bare skjorta er en sånn ting. De beste ønsker for dagen til alle, husk de små ting.
God tidlig ettermiddag fra uti skogen rett ved OSL; Ellers så fikk jeg totalt 2500EB poeng for ukens reise OSL-CPH-OSL, i SAS Plus Pro. 2,4kr per grunnpoeng er dårlig deal altså. Nyt sola folkens
God ettermiddag! Akkurat kommet tilbake fra OSL. Svippet mine foreldre som var på ukes besøk hos meg. De fløy nordover i dag. Sikkert kuldetilvenning på gang etter å ha tilbringt vinteren i Spania. I dag blir det sumo, sushi og champagne! Det blir hyggelig å møte en del av dere! Satser det er lett å finne inside flyer bordet. Bare å speide etter god champagne, det!
Åh, det finst folk som framleis har 'Sambandsstatane' som ein del av sitt aktive ordforråd! Ein kan bli mo i knehasane av mindre!
God laurdag frå Aust-Finnmark! Sola skin, men nordavinden kjem over Varangerhalvøya, så det er ei stund før leirfivelen bryt gjennom telen. Luftskipsmasta på Vadsøya 'Stillehavsflåten' på plass i kvenbyen Det er rundt ein månad til neste flytur! Ha ei fin-fin helg, folkens!
Kloke ord som er verdt å ta med seg i disse tider Lørdagen har blitt tilbrakt ute med avkommet og på bibliotek. Må si disse bibliotekene har kommet seg siden jeg var barn Skulle vært på Sumo, men manko på barnevakt gjorde det vanskelig Fortsatt god lørdag