Noe har skjedd med forum. Jeg har rukket både biltur og en ettermiddag med verdenshistoriens verste "Prosecco" på stranden i Jervis Bay. Mens resten av forum knapt har kommet seg opp av sengen og fått en kopp kaffe. Jaja, Det er T-2 til JetStar for første gang. Uten at det gjør meg veldig oppglødd. Men det er sol, det er varmt og vi skal på byens beste og eneste biff restaurant. Ha en flott lørdag
God lørdag og avreisedag fra Oslo! Ethiopian har for første gang på 2-3 uker byttet kveldens flyvning til 787-8 fra -9, attpåtil med gammel konfig i C - men håper på bedre lykke på returen om maaaaaange uker. Turen videre går med A350 til CPT, men først er det utvask og siste pakking. Ha en solid lørdag!
Jaja, noen legger seg sent, mens andre ikke står tidlig opp. Så vi sier bare god morgen fra snøhaugene i Numedal. En vakker dag ligger klar, bruk den som best dere kan!
God morgen fra København! Nesten sol, satser på at den får kjempet seg gjennom skylaget etterhvert. Gjorde et forsøk på å avbestille en billett LAX-CPH for å få med CPH-OSL i tillegg. Det var ikke mulig, selv om CPH-OSL er tilgjengelig for poeng. Er det ikke meningen at folk som ikke bor i København skal få fly biz fra LAX? Det er ledig i Plus hele veien.. Jaja. I-landsproblemer. Ha en finfin lørdag! Jeg skal spise smørrebrød!
God morgen fra Oslo vest. T-25 til påskeferien og Praha! Håper ta årets utepils før den tid, men det ser fortsatt litt kaldt ut her i hovedstaden. I dag blir det vandring gjennom hovedstadens gater, godt det er helg Ha en strålende lørdag alle IF-ere
God morgen fra godstolen! Kjøpte et nytt servantskap på megaflis forrige uke, denne uken kom den på tilbud. Ringte de og hørte om de ønsket at jeg skulle benytte returretten på 30 dager og så kjøpe igjen eller om de har et forslag til en bedre måte å gjøre det på. «Joda, bare send en e-post med kvittering og kontonr så fikser vi det». Under en halvtime etter at jeg sendte e-posten i går kveld hadde jeg allerede fått svar at pengene var på vei. Dette kan mange bedrifter lære av På mandag kommer en rørlegger til å bytte ut litt forskjellig, så prisdifferansen kan gå til og timelønn ekstra og litt til… Ha en deilig lørdag!
Nysnø på solkysten! Alt for lenge til neste neste flytur. Trenger ca 16000 poeng for å nå diamant i 2023, lurer derfor om jeg skal bestille en tur med F&F til høsten, men hvor??? 74000 poeng er summen av bestilte flyturer resten av året pluss Amex .. Noen mener at problemstillingen er et i-landsproblem, men å bli diamant er jo ramme alvor! Argumentet i heimen er jo at fruen da får Gull og det går hjem!
God formiddag fra Larvik! Stille på forumet denne lørdagen. Det tyder på at folk har andre planer i sola(?) og det er jo egentlig en god ting Har selv vært på en tung(!) løpetur. Ikke tung fordi det gikk fort, men tung fordi jeg er i forferdelig form Får håpe turen gjorde den litt bedre Snart 70-årsfeiring for svigermor, men først Liverpool Ha en flott lørdag, svigersfeiring eller ei! T-104 Tokyo
God kveld fra loungen i Addis. Jeg tviholder på kortbukser så lenge det går, men snart åpner dusjene så da spørs det om de lange buksene må på. Et annet dilemma er om jeg skal sove eller drikke på nattflyvningen til Frankfurt
God lørdag eftan (norsk tid) fra EVA air sin lounge på Suvarnabhumi, Bangkok. Her er vi allerede over på søndagen. Har vert innom både TG og SQ lounger, men jeg ender alltid her når det flys *A og ikke i F. Hos EVA er det normalt veldig god plass og lite pax. Nå er det grisekalde Norge og litt jobb innimellom som står for tur, men om snaue 3 uker blir det retur hit igjen. Ha en fin fin lørdag