Lørdag- god morgen i regnet!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 01. juni 2019.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,515
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten mangler sol i dag!
    Det er sikkert kaldt ute og vått i gresset.
    Har fått ordre om at gresset skal være klippet og det skal ser vakkert ut når "jenteklubben" kommer til hytten 21.-23. juni ...
    Den helgen kommer det nok en strøm av sutring fra @anders82 som da er på "oppdragelsesreise" med @RoadKing og meg til Dublin .... en rølpete tur hvor @anders82 står for pubvalg og vi voksne skal ta oss av kultur og Michelin-restauranter ...

Sitter på hytten og koser meg på Expertflyet for å finne kule reiser til vinteren.
    Mor vil til sol og varme med innlagt kultur i begrensede mengder.
    C reisene med EVA til TPE er plutselig borte ... og C billetter med SQ til SIN/DPS dukker ikke opp
    Ja ja ... den som leter finner nok noe gøy (Er det for tidlig å lete etter SQ billetter?)

Ha en flygende flott lørdag!

RoadKing, Wiolenze, Avixlo and 6 others like this.
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God laurdag, folkens!

Etter besøk, gebursdagsfeiring, storbyferie i Nordens Paris og diverse anna har ein kome dit at IF meiner at eg har over 140 trådar med ulesne postar... Ein kan bli sliten av mindre!

Elles har 2x foreldre vorte byta ut med 2x pelsdottar av type hund. I tillegg har eg ansvaret for 2x pelsdottar av type katt. Dagane går! At ein i det store og heile har tid til å narra den tungnemme sjefen til å tru at eg fortener løn er eit stort under!

Ha ein mindre stressa dag! :)

Avixlo, Earl, jvsandem and 3 others like this.
  3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Så var vi kommet til årets første måned uten flyvetur. Og da gjør jeg som @Eddie47, sitter på hytta (det samme som hytten, Eddie47) og lager drømmereiser.
    Fint å se at @Kristian er tilbake i tilnærmet normalt liv etter travle dager, og tilsynelatende uten skader etter mini seniortreff :).
    Alle der andre som ikke har våknet ennå, kjapp dere opp og inn på forumet.
    God lørdag til alle!

4. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,987
    Bonuspoeng:
    293
    Overskyet i hovedstaden i dag. Starter dagen med følgende beskjed på sas.no:
    Poeng for å beholde nivå
    +90 000 poeng

Jaja, bare å starte på nytt da. Ha en flott lørdag.

Earl, jvsandem, Wiolenze and 2 others like this.
  5. ChrisTW

ChrisTW Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen i snøværet - fra 1000 moh i Valdres. Er ikke norsk sommer herlig!

Våknet opp til hvitt dekke på bakken og 20000 statuspoeng inn på konto fra SAS Amex. Blandede følelser o_O

Earl, jvsandem, jgroneng and 3 others like this.
  6. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,985
    Bonuspoeng:
    293
    Det blåser, det er grått, men har sluttet og regne. Graceperioden er over og SAS-appen har fått en dus brunfarge :(

Heldigvis melder Yr sol utover dagen og SAS edlere metall utover året (eller i starten av neste år).

Earl, jvsandem, jgroneng and 2 others like this.
  7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    God laurdag frå Sunnfjord. Arvingen ligg og søv på far sin medan mora gjer seg klar for å reise på handel. Skal bli godt med kaffi etterpå.

Skal seie ifrå om eg finn ut kva SQ og BR sin policy er på slepping av awardbillettar, @Eddie47. Leitar aktivt sjølv om dagen.

Avixlo, Earl, jvsandem and 4 others like this.
  8. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,424
    Bonuspoeng:
    183
    Det regner i hovedstaden, men jeg har glemt regnjakke hjemme. Ikke lurt
    Gårsdagens middag med venner sitter i, men alt går over. Og så er det, som selveste @Eddie47 nevner, bare tre uker igjen til det som nok blir en særs fin tur
    Tre ingeniører på reise til det store utland. Det gledes. Kanskje vi klarer å snekre sammen et reisebrev og. Men det blir garantert både rølp og Michelin. God lørdag og god tur til de som skal på reise

9. cuivien

cuivien Medlem

Likes mottatt:
    1,254
    Bonuspoeng:
    93
    I Haugesund har det bøttet ned i natt, men nå er det bare grått og litt kald vind innimellom. Er tvunget inn i dressen for byllup, årets første (av tre) vennepar. Blir som alltid spennende å se om jeg tar fyr i det jeg går inn i kirka, vantro som jeg er :p

Sonictravel, Avixlo, Earl and 5 others like this.
  10. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra rett utenfor OSL. Det er vått, grått og trist.

Ikke noe flights i helga, så dagens høydepunkt blir CL seier i kveld.

Neste flight er ikke før mandags morgen, KL via AMS til BOD for noen dagers jobbing der.

11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,515
    Bonuspoeng:
    293
    Bookingfingeren fikk nesten krampe når verden åpnet seg!

Det ble:
    BGO-OSL (SAS)
    OSL-AMS (SAS)
    AMS-TPE (EVA)
    TPE-BKK (EVA)
    BKK-DPS (Thai)

DPS-IST (Turkish)
    IST-OSL (Turkish)
    OSL-BGO ..... med Bolaget

En SVÆRT hyggelig svenske!
    Selv mor synes dette var gøy!

12. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hovestaden. Lett sommerregn lager perler på jakken i dag. Selv om varmen merkelig nok mangler i bybildet...

Et medlem av familiepoolen er sjekket inn for poengopptjening til Barcelona i morgen tidlig. Sete med benplass er på plass.

Som vist under er det gleder i bonusjegerlivet, selv om det er skremmende lenge til jeg skal ut å fly selv. Iskaffe fra Miss Gin styrker en tung sjel som bruker dagen til siste innspurt før levering av egenstudier i "Empowerment" ( du må være høgskulestudent på tvilsomt studie for å skjønne noe av det.....)

Ellers er det musikkens dag i Norges grønneste by så jeg fikk meg litt musikkglede mens jeg var på Løkka og hentet nødvendig bok på egnet bibliotek for pensumvenlige henvsininger ( en høgskuleoppgave må alltid ha henvisingar til høgskuleproffssorbok fra sjølsame høgskule).

image2.jpeg

SAJblue, Earl, jvsandem and 2 others like this.
  13. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Eventuelle skadar hadde nok oppstått lenge før nemnde treff inntrefte. Spørsmålet er om de andre kom frå det utan varige mén... :)

jvsandem liker dette
  14. Wendel

Wendel Medlem

Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag!

Her har man tilbragt de siste 79.5 timene på ærbe og har nå skarve 16.5 time igjen før man pakker baggen å reiser hjem noen dager! :) Men må si at det var et lite skjær i sjøen å lese at SAS MC fjerner bonusopptjening via Payr/vipps fra og med 1.august, men det kom vel samtidig ikke som noe sjokk:(

Ha en fortsatt finfin Lørdag og lykke til, til eventuelle Liverpool eller Tottenham fans ikveld! :)

Kristian, Eddie47 and jvsandem like this.
  15. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Budapest. Skjønner ikke dette snakket om regn og grått...

Screenshot_20190601-113448_Weather.jpg

Kristian, Eddie47, Avixlo and 3 others like this.
  16. Thomas123

Thomas123 Senior Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Kilde?

17. Wendel

Wendel Medlem

Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
  18. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Cathay Pacific first class lounge på Heathrow T3.

Her i London skinner solen og det har vært en strålende sommerdag med 25-26-27 grader!

Dette må være en av de beste loungene på Heathrow så ikke det verste stedet å slå ihjel noen timer før man skal ut og fly. Finnair byr på A330 på turen til Helsinki i kveld, den var ny. Blir første gang i A330 intra Europa :)

Ser Finnair virker å ha fast A330 på kveldsflyet i sommer, så her kan man nå på tur til/ fra Helsinki få fly både A350 og A330, det skal man ikke klage på ;)

God lørdagskveld folkens:)

Last edited: 01. juni 2019
  19. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,658
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra et send nord for Kjeller. Nå har denne gutten kommet seg ned til Østlandet for sommeren.
    Nå er det sommerferie og snart Toronto!
    Ha en god lørdags kveld da folkens!

Earl, Kristian, Wendel and 2 others like this.
  20. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Kveld fra Oslo. Forstår ikke hva jeg hastet hjem for, for dette var DRIT kjedelig (fotball). Får se etter noen flyturer da.

Earl, Kristian and Avixlo like this.

Del denne siden