God formiddag fra CPH! WOW landet 50 minutter før tiden og jeg hadde på forhånd bestilt togbillett som gikk 1,5 time etter oppsatt ankomsttid, så ventetiden ble litt i lengste laget. Landet forøvrig 35 minutter før tiden på KEF i morgest også, så har blitt fraranet 1t og 25m flytid i dag. Rakk jo knapt å lukke øynene før innflyvning begynte. Gratulerer med dagen @Misterix!
God lørdag fra CPH! Trygt plassert på SQ351, klar for avgang, og siden bolaget ikke hadde musserende ned fra OSL får SQ-champis utgjøre dagens første frokost. Grattis til bursdagsbarn, på forumet og andre steder, jeg reiser glasset/glassene for dere!
Og toget jeg bestilte mens jeg var i Montreal til kl 12.30, viste seg nå å gå 17.30, siden den nye DSB-appen ikke tok hensyn til tidsforskjellen. Gøy! Da blir det noen timer i København da!
Hei fra SK 531 ARN -LHR. Må til LHR for å bruke litt mer tid i baren hos United enn vi gjorde sist. Retur med SK 840
Gratulerer med dagen til TS! Oppstart hos ny kunde på mandag så hele helgen blir på kontoret / ute hos kunden. Ha en strålende lørdag.
Gratulerer med dagen og god tur til LHR. Frå Bangkok meldes det om ein tørrlagt by i påvente av val. Om det meldes om valopprør, så kan det vera nordmenn som prøver å få seg ein skjenk
Hei. Vi ankommer ca lokal tid 1240. Olsen sitter ved siden av meg. Planen er SQ for mat og deretter baren hos United
13:05 lokal tid ankommer vi hvis jeg ikke har skjønt feil Se etter en liten pjokk på ca 1.70 med knall blå IF t-skjorte. Når drar dere hjem?
Vi kommer sannsynligvis til å snakke litt "høyt, være noe engasjert" på norsk. Husker jeg rett lander CPH kl 1300. Kanskje vi sees...
God ettermiddag. Den tyngste joggeturen på evigheter er gjennomført og rehydrering skal påbegynnes med innkjøpt kvote fra i går. Happy bursdag til @Misterix , god tur. Ps, @TravelManBiz , er det dagstur om det er overnatting? Ingen flights på meg før mandag, skal holde ut hjemme såpass lenge.