BLE NEKTER FAST TRACK TIL PASS KONTROLLLLLLL. SAS har IKKE tilgang... HUFF skuffende...Måtte stå med de dødelige
Okay. Rett inn 20 meter på venstre side i en liten «Lounge» sitter vi. Akkurat vært å sett etter dere (for dæven, den ekke stor denna United Loungen men den leverer )
God lørdag fra nabolaget til OSL. Her er årets siste (?) skitur gjennomført etter føret å dømme i de dype skoger i Romeriksåsen. Da jeg kom hjem så hadde jeg melding fra SEB Bank om å ringe dem, og det viser seg at SAS Mastercardet mitt er i USA og koser seg uten meg. Jeg foreslo for ham duden på SEB at de kunne sende meg til USA så jeg kan kose meg sammen med kortet mitt, men det var visst ikke innafor . Er forøvrig litt imponert over at de klarer å fange opp misbruk umiddelbart God tur til dere som er på tur (ser ut som om dere koser dere ) og gratulerer med dagen til @Misterix
God laurdag frå Aust-Finnmark! Her har ein (endeleg) oppdaga at spritutsalet i fylkeshovudstaden tar Yankex. Det høvde bra med tanke på innkjøp til lystig lag når slikt fyller på bonuskontoen. Mogleg at ordtaket 'Etter den søte kløe, kjem den sure svie' gjer seg gjeldande i denne samanhengen, men kvifor ta sorgene på forskot? @Misterix, gratulerer med dagen! Ha ein brillefin dag, folkens!
For en BAR DISK!!! Nydelig utvalg! Har forsatt del 3 og 4 av lounge safari... Singapore og Air Canada....promille forsetter øker...