Da sitter jeg, @Misterix, møte på koselige IFereog @tfo og sipper Bobler!!! For en fantastisk gjeng EDIT @BuisnessOlsen er så dritta at han ikke kan Avataren sin engang HAHAHA BEKLAGER tagget feil person over !!! «MOD. Jeg redigerte for deg. Tore MOD»
God ettermiddag fra hovedstaden. Litt vel trang hjelm etter gårsdagen, men det går seg til. Blir lite poeng med gratis-drikke. Nå skal kjøleskap kjøpt på dobbelt-poeng sist helg, kobles opp og monteres, Hagemøbler også ... Grattis med dagen, de som har noe å feire Kiwi-fisk til lunsj og middag
Obligatorisk selfi med @Misterix @tfo og @BuisnessOlsen og forsatt på Untided da boblene går i runde 4... Kommer vi med på flyet tilbake?
Obs tilsnakket på flyet da promillen er for HØY!!! Vi lovet å bruke Gaffa teip om @Misterix ikke holdt seg i ro!
Da rakk vi AKKURAT boadring en vellykket MR og bursdagsfeiring for @Misterix samme med nye bekjente @tfo og @bosetravel med selveste @Misterix. Takk for følge... og ha en fantastisk helg videre... 3750 grunn poeng rikere og ulovlig høy promille...
Vi ble ikke tilsnakket, du hadde jo bestukket CC og de lot seg korrumpere i fjor ... Hvorfor kunne ikke jeg bli med? JO .... ... denne skulle fylles
Takk for at vi fikk tilbringe tid med dere @drsyk og @Misterix. Det var tidenes lounge opphold. God tur hjem. @tfo og @BuisnessOlsen har planer om å prøve igjen 18.5