Jeg vet godt hvordan anbudskonkurranser fungerer. Det fins flere måter enn anbud å anskaffe noe til det offentlige. Jeg syns likevel det er dumt de har valgt anbud som offentlig anskaffelse og at SAS kom best ut. Derfor syns jeg Staten skulle vært mer intr i å beholde et norsk selskap.
Ja, det er dumt for de som skal benytte seg av flytilbudet, at de må reise med det selskapet som kom best ut.
Har vært en fin lørdag for meg, har booket overnattinger for 110.000 Kroner i forbindelse med en temareise jeg skal holde i Skottland i Sommer så dette blir gøy så kan dere se kjøreruta som skal gjennomføres
Nå er det jo åpent for diskusjon hvor norskt Norwegian faktisk er... Selv om SAS har hovedkontor i Sverige har de også mange ansatte i Norge.
Hahaha Ja, det er jo en god ide faktisk. Men da får jeg kjøpe en fra KLM og SkyTeam. Da har jeg i hvert fall gull tag på Rimowaen fra alle 3 alliansene Et spm, hva er forskjellen på gullstua på OSL og den vanlige business loungen (som jeg har vært noen ganger før) Har de Champagne der? Det er sprit? Bedre varmmat? Andre fordeler?
Sprit og Cava. Er vel ikke stort annet, men er lenge siden jeg har vært der nå så kan jo ha skjedd endringer.
God morgen fra Las Vegas, 14 grader på morgenen og det blir 27 utover dagen. Snart høst i ørkenen ... Sånn går dagene.
Nå har vi, far og sønn satt oss ned foran en TV for å se amerikansk fotball, college football. Det er rart, for vi ser en kamp som går i Lubbock..Texas Tech mot Iowa State .. Gutten er jo sportsjournalist og genuint interessert i sport, men grunnen til at vi ser akkurat denne kampen er at hans søster (min datter) sitter på tribunen i Lubbock og ser på ..