God morgen. Det Vestlandske er ein smule grå i dag og utsikten fra YR er ikkje lovende. Men det er håp om at Solkysten duker opp igjen i morgen. Ha ein glimrende helg videre.
God morgon frå Aust-Finnmark! I dag kl. 10:37 er det vårjamdøgn. Frå og med i dag har verda nord av moralsirkelen (eller var det polarsirkelen?) meir dagslys enn resten av den nordlege halvkule. Det kan eg lika. Og så gler eg meg til at vi går over til sommartid for soloppgang kl. 04:59 (og ikkje minst solnedgang kl. 17:19) er altfor tidleg! Diverre ingenting flyrelatert på tapetet i dag, men det er helg! Ha ein fin-fin laurdag, folkens!
God morgen fra sengen. Kaffe drikkes, og IF leses. Det koses! Solen er på vei opp, i dag skal det bli skikkelig vår! Må si jeg lo godt av denne: Nyt lørdagen!
Tror jeg må stikke bort til naboen og teste flytrappen.. Hvis noen tilfeldigvis skulle ha sånn universelt lokalavisabonnement, så kan man lese saken her: https://www.lierposten.no/simen-fik...n-er-akkurat-det-jeg-onsket-meg/f/5-65-185340
God føremiddag frå Sunnfjord. Her er dagens andre kaffikopp på veg ned i gapet medan yngstemann ligg og pratar. Eg har fått dagens ordrar frå generalstaben, so då er det vel berre å hive seg i kalosjane og gå i gang med dagens husarbeid?
Hei fra Trøndelag! Fikk e-post fra SAS i dag, med gratulasjon om et nytt år med gullstatus. Covidforlengingen det. Så får jeg fly meg til gull i mai for å utvide det ut 2022 (pluss grace til mars 23). Så nå må bare grensene begynne å åpne seg... Ha en flott dag!
God ettermiddag fra Trondheim Ferdig med helgevasken, nå er det lunsj og kaffe. Middag i tårnet senere og deretter til en av svigerinnene for en liten fest. Ha en nydelig lørdag
Det bøtter ned på strilelandet på solkysten ... Nesten umulig å være ute i hagen, gikk en tur i fullstendig smittefritt område. Alle jeg møtte på veien satt i bil ... Ble gjennomvåt ... H/H jakken var for kort og jeg hadde ikke sydvest, men med Jan Guillou på øret gikk det bra ... Åpnet nettopp en flaske av IF Cremant’en ... det er en 2009, den er fortsatt god men lite sprut ... det er den tredje skuffende flasken. (... det går ned i mor.) Nå er det snart grillet T-ben stek og en CLINE Pinot Noir ...
Good aften I dag har jeg endelig fått varmet opp Amex'n 1\3 (En tredjedels) CT opptjent på en dag! Har blitt eier av min første gassgrill Må fylle opp et helt hus med hvitevarer.. Blir dyrt dette her