Det er blitt lørdag her på solkysten! Her har vi en stillere morgen i dag etter å ha hatt frøken "snart 5" på besøk fra Trøndelagen .... en virvelvind av en blandingsrase (Bergen/Verdal) og snakker deretter. Vi har hatt litt språkopplæring ..... så nå vet barnet at det heter Bekkalokk og Boss!
God morgen fra St. Albans, England, grått her også. I dag er planen pub crawl gjennom byen for å besøke de beste eventuelt alle bevertningsstedene samt noen historiske landemerker som katedralen, om vi fortsatt har retningssansen igjen på det tidspunktet. Er vel opp mot tretti puber her så kan bli en lang dag!
God formiddag fra Athen. Solen skinner (med litt skyer), og vi har fått oss frokost. Snart skal treningsrommet besøkes (kanskje jeg skal bruke det også?). I ettermiddag skal vi opp på haugen og se på noen gamle falleferdige bygg. Ha en fin en!
God morgen fra etter hvert OSL. Skulle egentlig våknet opp i Muscat i dag, men fant ut for et par uker siden at det kanskje ikke var så god ide. Og det var det jo heller ikke. Fleksible billetter er noen ganger fornuftig. Så var de billettene kjøpt på et salg fra et annet sted i Europa, så da blir det helgetur dit. Hvor den niende diamanten skulle flys inn i dag. Men så kom Hertz med julekalender nivåpoeng i går, så da gikk planen om å lande og konstatere at posting av poeng passerte 90000 i vasken. Jeg får time seremonien bedre for den tiende. Kanskje SAS innenfor personlig oppmøte fra sjefspiloten up in the air style? (vet at jeg mistolker den filmen litt)