3-åringer er ikke B-mennesker, men utpreget A ... de er pling våken lenge før fuglene fiser og forventer full service og oppmerksomhet .. T-96 .. lutefisk .. snart jul
God laurdag frå Sunnfjord. Toåringar er visst òg A-mennesker. Godt vi har kaffi. Arvingen hadde lyst å sjå flyvideoar då vi hadde stått opp, men ville fort byte til gravemaskiner. Sikkert fordi det ikkje vart flysimulatorvideoar frå Vestlandet, men frå KRS som hamna på skjermen. Snart på tide med kaffikopp nummer to.
God lørdag, godt å våkne hjemme igjen etter en rundtur med Harley’n i sør Norge. Her skal det slappes av før vi får småttiser på overnatting ikveld. Vi blir nok også utsatt for A menneske fenomenet i morgen tidlig.
God morgen fra sentrale østland. Frivillig moderat A-menneske helt på egenhånd... I følge kalenderen skulle jeg i dag vært i AGP og spist laaang utendørs lunch på www.lamillamarbella.com med div. ledsagende champagner. Alternativet, etter treningen på morgenen er nå blitt www.linglingoslo.no , vi gjør det beste ut av meny og vinkartet.. Transport inn: Elektrisk. Transport hjem: Usikker....
God morgen fra landet. Her er det kaffe på sengen som gjelder. Ingen småttiser som vekker oss, men man må stå opp for å få utrettet noe. (Om det bare er å spise frokost..) God helg!
God formiddag fra Grenland. Utrygt vær, men kaffen smaker. Får se om det blir oppstart av malejobben inne, som jeg har utsatt pga fint vær. Arsenal-Liverpool kl 17.30. Ynwa
God morgen fra Oslo, og for en dag. Først kom det epost fra Amex om opptjent CT og om et par timer skal jeg ut og fly før første gang siden januar
God helg fra Oslo! her er det feiring av fruens femtiårsdag som står på programmet, hovedfesten er riktignok skjøvet til våren, men middag med familien i kveld. Så først en liten tur ut for å handle litt godsaker i både fast og flytende form. Ha en flott lørdag!
Etter å ha hørt og sett på nyhetene har jeg lurt på om vi kan få @drsyk til å gå i spissen og sammen med oss demonstrere mot Covid-19 slik de gjør i Berlin .. Kanskje vi på den måten får sykdommen bort og så kan vi fly igjen!
Endelig på vingene igjen. Ca 50% belegg. Til og med 1D var tatt, men det lignet ikke på @Eddie47. Wifi funket de første 10 minuttene av fligthten. Ingen servering og kun toalett bakerst.
God ettermiddag fra Sørlandet. En snartur ned for å klippe litt plen og annet forefallende å gjøre. Været er jo upåklagelig. Ikke mye fly som gjelder her, kun båt som fungere...
God dag fra Oslo. Selv om jeg dyttet i meg så mye kjøtt som det er fyisk mulig å gjøre på st.lars i går, så knakk ikke sykkelen og den tok meg noen mil gjennom nordmarka. Noe flyglede får man ta også nå, og det er å finne ut hvilke flyplasser i Norge som jeg skal besøke for første gang det neste året. I kveld skal Oslos beste brasserie få besøk med en runde på le benjamin. Ha det kjekt
Heisann fra Hovesstaden! Stas å få booket litt på F&F, optimistisk på at Europa hvert fall er tilgjengelig på nyåret. St. Lars har kanskje byens beste biff. Og Bruno Paillard til helt hyggelig pris. Benjamin leverte ikke helt forrige gang vi var der. Tartar uten eggeplomme og løksuppe uten løk. Og entrecôte to hakk under St.Lars. Men har blitt overtalt til å prøve igjen. K