Her på Ona gikk solen ned for 30 min siden. Nevøen som tankefull følger med på at solen forsvinner i havet Ps. Fingern er fortsatt spjelket, tør ikke åpne for å se om det har grodd litt. Edit, morgen bilde
God (altfor tidlig) morgen fra Larvik! 11-åringen har overnattingsgjest og begge skal på fotballtrening kl. 09. Da er det tidlig opp for å steke rundstykker til frokost .. Men, hva gjør en ikke for fotballen Stor kamp i kveld også! Måtte det beste, italienske laget vinne Ellers, fint vær ute men litt vind. Kona er på skolen, eldstemann hos fetteren i Oslo så ren guttahelg. Vi finner nok på noe gøy Ha en flott lørdag, med gutta eller ei! T-13 Tokyo
God morgen fra Vangsnes Det ser ut som om det var en hard fredag for mange, med tanke på den manglende trafikken
God morgen fra Oslo vest som på ny bader i sol, dette blir en nydelig dag. I dag er det markedsdag på Skøyen. Blir en tur bort i løpet av dagen. T- 13 sommerferien del 1, Bangkok og Hua Hin, wow som tiden flyr. Ha en strålende lørdag alle bonusnisser
God morgen fra hybelen i Bergen. Solen skinner og alt er bare nydelig. Første 12 timers er unnagjort, to gjenstår. Nå litt soving før lunch hos opphavet. Snart bærer det hjem igjen til Bangkok med TG. Her er en liten enkel report fra turen opp hit: Hadde vert fint å fått litt hjelp til å få kanalen på beina igjen, har vert litt trått i det siste. På forhånd tusen takk Ha en fantastisk lørdag
God morgen fra Marconi Business lounge på Bologna flyplass. Lette regnbyger på vei opp fra Fano, her har det begynt å klarne opp. Helt grei lounge uten de store fristelsene, uansett greit når man ikke rakk frokost før avreise. En fin uke med fallskjermhopping og litt påfyll av et nytt land, San Marino. Dette er også verdens eldste republikk, etablert allerede i 301 - eller da vi knapt hadde starter med jordbruk… God helg!
God morgen, det er helg! Så da blir det tur i skogen med hunden, og generell avslapning. Digg. Håper alle koser seg!
God morgen! Lysbrent Peruviansk kaffe fortært i morgensola. Dette blir en herlig sommerhelg! Nyt det, alle som har fri!
God formiddag fra Porsgrunn. Dag 1 av 17 dagers langfri. Skal feire svigermors 75 års dag. Det begynner kl 15, så regner med "festen" er over i 19 tiden. Da blir det først CL finale, og ned til byen for å se avslutningsfyrverkeriet for teaterfestivalen som er ferdig i kveld. Ha en knall dag
Morn fra terrassen. Sommeren er her! Kroppen begynner å bli i vater igjen etter en litt vel fuktig kveld i går. Var på byen med en flokk av mine yngre kolleger, det ble baluba og jeg må innse at jeg er gammel. I morgen blir det Trondheim Rocks, gleder meg! Har fått garantert bonusnatt på Prinsen noen hadde visstnok avbestilt og da grep jeg sjansen. Ha en flott helg!
God morgen fra Majorstuen! Litt redusert form etter Ett glass-festivalen i går. Men det kan virkelig anbefales, hvis noen lurer på hva de skal gjøre i dag. Så denne på Instagram i går. Noen her inne som føler seg truffet?
God kveld frå Sunnfjord. Solskin dagen derpå. Jammen er det godt å sove dagen etter ein blåtur med utruleg kjekke kollegaer. Jammen tikka det inn 675 poeng frå Norgesgruppen og. No skal eg knekke i meg litt meir mat før eg tørnar inn for kvelden.
Tror muligens du mener Steam Whistle Biergärten (jeg løp forbi i dagtidlig) som ligger ved CN Tower og har togvogner. Jeg inntok lunsj på Duke of York som ligger nord av univeristetsområdet. Masse barer der oppe.
Jeg drakk dette ..på bryggeriet https://insideflyer.no/forums/threa...-gru-eze-yyz-cph-bgo.18382/page-5#post-467940
Nice. Må vurdere å dra dit i kveld, men nå må jeg sjekke bassenget. Baren på Sheraton er bra for people watching - litt som en posh togstasjon.