På denne dag i 1241 døde Snorre Sturlason. I forbindelse med min fars bortgang tidligere i år, så ble vi sittende med en sjark fra 1979 Den måtte vi kvitte oss med, for å frigjøre båtplassen til nye eiere av huset. Så den ble lagt ut gratis på Finn, mot at den ble hentet på Ona. Det var en fyr fra litt lengre sør for Ona (ca 4t) som slo til og hentet sjarken, og i dag fikk jeg denne meldingen fra han Kjempe hyggelig å høre at sjarken lever videre blandt den yngre garde Så kom det en sms til, som jeg måtte flire av Er så gøy når gjenbruk blir en sånn suksess! Ikke så veldig flyrelatert post dette, men syntes det var hyggelig å dele denne historien. Sharing is caring, er det ikke? Ønsker dere en fin lørdag
Kul historie Skulle ønske jeg som ung hadde visst at egen sjark var nøkkelen til å dra damer, da hadde nok ungdomstida sett ganske anerledes ut Kanskje kommer det et InsideSjarken-forum etter hvert? Ellers flydag i dag. Et kort stopp i gullstua før turen går hjem til YUL via AMS med Air Canada. Ha ei fantastisk flyhelg alle sammen!
God morgen fra hovedstaden. Tidlig opp i dag for håndballcup for minsten. Det er markedsdag på Skøyen i dag, så mulig det lar seg kombinere etter håndballen. Ha en fin lørdag alle IF-ere
Morn fra godstolen. Føler meg som jeg har hatt en heftig kveld på byen, men har ikke vært på byen eller drukket mye. Regner med det er sykdom som brygger, men det, som alt annet, går vel over. To uker til neste reise, guttetur til Gdansk. Overhengende fare for heftige kveld på byen… Ha en frisk lørdag
God morgon frå Sunnfjord. Her går det i pannekakesteiking og kaffidrikking. Ungar må visst ha mat. Seinare blir det endå ein laurdag med jobbing. Alt for lite flyging på denne skrotten for tida. SAS melder om at avgongen frå EBB i november er flytta. Frå litt etter midnatt til 0440. 1,5t stopp i Kairo og heile 7,5t på FRA. Skulle gjerne ha hatt ein litt kjekkare flytur heim…
God formiddag. Formen er laber, har stort sett sovet siden middag i går. Som @Flyingdutchman så føler jeg meg som dagen etter en heftig bytur. I går var det enda verre.. Jaja. Det blir ingen Oslotur og Miss Saigon i dag, som var planen. I stedet blir det hjemmedag. Ha en bedre dag!
God morgen. Været er bra og formen er god. Nettopp booket om vårens tur til BKK (og Centara/Hua Hin, selvfølgelig). Første versjon ble bestilt i går. Mere om det etterhvert i annen post. T-2 til Tenerife, der også veien dit er en del av målet. Ha en fin lørdag!
God lørdag fra Oslo, har tatt med en av ungene til barbern på løkka hvor vi skal få fres på lokkene og den eldre garde skal få trimmet skjegget. En drøy uke til høstferie, som blir første flyreise på en stund, skal bli stas!
God kveld fra Nagoya! Akkurat kommet tilbake til hotellet fra Suzuka. Trening 3 og kvalik. Bra trøkk!
Godt noen koser seg med biler og Japan Mens andre fikser mulig nærkontakt med glassmanet i sjarken. Selv sitter jeg med følelsen til @holmen og @Flyingdutchman : Men det er selvpåført. Det ble clubkonsept nede ved akerselva og Blå, for de som er kjente med Oslo fauna/underliv. Det ble overraskende bra musikk og god vibe. Og dermed alt for sent for en gråhåret herremann. Men i dag er det lørdag!
God ettermiddag. Stod opp kl 6, tok med tre unger 2-14 og dro til Bergen. Vi har overlevd regnet og sitter nå på 2/3 A-C og venter på pushback. Purser kom og håndhilste på en kar her etter å ha tiltalt ham med navn. Pandion?
God kveld fra Kløkstad, det er vindstille. Vært på diverse turer de 2 siste dagene, Skautua; Børvatnet; Vi rakk til og med å hilse på noen av konas slektninger; Men nok er nok, i morgen skal vi ta aller første flight ut fra BOO og komme oss hjem til MBT via OSL. Uka som kommer ser ut for å bli urolig på reisefronten, men jeg håper det blir mindre enn 8 flights som denne uka bydde på.
God lørdag kveld ønskes fra innaskjærs. I kveld skal noen av mannskapet ombord ut og seile og trene med den ene livbåten vår og mob båten, og da tenkte jeg at jeg kunne få skyss inn til byen for å fukte ganen, men dengang ei Men han som kjørte mobilen i vaskemaskina i forgårs han fikk være med i går og kjøpe seg ny mobil?! Snakk om forskjellsbehandling... Jaja, penger spart er penger tjent eller noe sånt. Gøy å lese historia om sjarken som lever videre i tilsynelatende de beste hender @kjeeli !