30.09.2002 skulle vise seg å bli en dårlig dag. Jeg og mine venner ble oppringt av en bekymret mor til en kompis. Han hadde ikke kommet hjem som avtalt, jeg tenkte ikke så mye mere på akkurat det. Han var jo tross alt 21 år, og burde klare seg selv borte fra familien en dag eller to. Men utpå kvelden begynte ryktene å gå, politiet i Asker hadde funnet en død person i et smug. Denne personen var jo uheldigvis for oss, vår venn. Vi venner viste jo at han røyket en rev eller to om dagen. Men at han var kapabel til å sette en overdose med heroin kom som ett sjokk på oss! Antakelig var vi tydeligvis dårlige venner som ikke oppfattet at han hadde sitt å stri med! R.I.P Terje Ikke la denne historien legge en demper for en god lørdag for dere folkens! Men heller prøv å se dere rundt om en venn eller to kanskje trenger litt ekstra oppmerksomhet akkurat nå!
God morgen. Det er ikke lett å skrive en daglig hilsen etter en slik trådåpning. Som dessverre representerer virkeligheten for mange. Men vi kan vise omtanke for de som er rundt oss. Og vi kan glede oss over alt som gjør livet godt å leve, det er ikke så lite det heller. God helg!
God morgen. Manglende bonusbilletter er ikke så viktig om man setter ting i perspektiv, som @kjeeli har gjort i dag. Takk til @Molde som fant billetter jeg kunne booke for kona. Det ble Air China, så får vi se hvor ille det faktisk er. Alternativet var eco, så hun var veldig fornøyd. Vi har fløyet Air China mellom HKG og PEK før, men ikke på long haul. Her skinner solen, må nok ut i skogen en tur i dag. God lørdag!
Jeg er usikker på hva som egentlig skjedde for 50 år siden, da søsteren min ble født, men ting tyder på at det enten må ha vært en mutasjon eller melkemannen. Jeg&fruen med kidsa booket SK 4C til HND for en uke med ramen&sushi for totalt 180K + mindre taxes. Hun booket akkurat for seg&mannen+ 1 kid i eco for over 20 000 kr per pers. Star alliance og riktignok i påsken men likevel. Så jeg må se om jeg iallfall kan forbarme meg over dem med et gullkort for å gjøre pinen noe mer levelig. Om noen herværende kan sende meg PM i sakens anledning med tips, kan kveldens selskap bli meget bedre Ellers dukket det opp en refusjon på 50 000 poeng som det viser seg at går ut på dato i dag. Har heldigvis FP4 så om noen har behov for noe rop ut. Lurer på hva SAS gjør ved refusjon av utgåtte poeng om det er de som har kansellert? Uansett så ønskes alle en fantastisk bonusdag!
God morgen! Jeg prøver å bruke morgenen til å finne overnatting på Mauritius. Det viser at det er uforholdsmessig dyrt med overnatting og ihvertfall overnatting med all inclusive. Fant et hotell som skal ha 8300 kroner i tillegg pr dag for all inclusive. Bortsett fra en runde på Under engang i tiden har jeg ALDRI spist og drukket for så mye på en dag før
God føremiddag frå Sunnfjord. Madammen og venninene har planlagt Romatur eine helga eg etter planen skulle ha vore i Afrika. Då vert det nok eg som må endre planar. Like greit igrunn, ettersom eg er langt meir sugen på andre reisemål, evt få meg ein F-tur med Lufthansen. Note to self: Bestille MR i helga.
Morn. Viktig å ta vare på hverandre, men noen er bare så innmari flinke til å skjule at de sliter. Noen ganger føler jeg at å reise bort hjemmefra er delvis å ta en pause fra all dritt som skjer, vel vitende at alt det fremdeles er der når man kommer tilbake. Men, det er kjekt med avbrekk uansett. Og avbrekk i business class på grunn av poenggalskap som hobby er en bedre måte enn å gjøre det lenger bak i bussen. Kortreist avbrekk funker også, bålpanne, hengekøye, selskap fra en nabo og en nesten tom 3l vin ble det i går. Planlegging var ‘har du lyst å komme innom’. Er glad for at ikke alt må planlegges laaaang tid i forkant. Ha en finfin lørdag
Ta vare på hverandre ja. I dag er dagen for å ringe en venn. God helg og god lørdag til alle der ute.
Strengt tatt søndag, men jeg er på veg i seng så da blir det lørdagstråd. General Forsamling og Kaizers her før trivelig slektssamling med hummersuppe og lammelår. Litt for mye god drikke attåt, men det har vel de fleste her vært innom