Lørdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 30. mai 2015.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Grrrr... Dumt å kjøpe 19/21mm hjulboltsnurredings når BMW boltene mine er mindre. Grrrr... Jeg må ratt lese bruksanvisningen... Grrrrrr...
     
    tommy777 and AndersB like this.
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde gitt ett par hundringser for de pølsene akkurat nå.

    God aften fra Abu Dhabi, eller en halvdårlig kopi post apokalyptisk verden som fruen kaller det. Flott tur med Etihad Apartments med klar tilbakemelding til storkjefta Roald at SAS nye intercont ikke kan kalles SAS hybel en gang

    Hardprodukt: No contest, men eksklusivitet og mye annet faller de kort på. Mer om det på førstesiden snart.

    Ferdig med business her, lang tur hjem til Chicago i morgen, heldigvis i BA First
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hmmm... Når jeg skulle kjøre ut og fylle luft i de nye radialdekkene la jeg først en skikkelig brei en ut i Storgata. Det er viktig. Man kan slå av masse rart, ikke sant... Så man kan få en reality check på hvor sykt dårlig sjåfør man er.

    Det er altfor mye luft i dekkene fra før... er det første jeg reagerer på. Dekktrykk på 3,2 og så skal det være 2,2-2,7-ish. Kanskje det er noe rart med pumpa på stasjonen? Uansett tapper jeg luft så det blir i hht spec.

    Så legger jeg merke til noe annet rart. Det er 245/30 dekk på ene siden og 225/35 på den andre.

    Er ikke det veldig rart?

    Mvh
    DIY-skolen
     
    TOS, AndersB and Cecilie like this.
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hæhæhæ... På hver sin side eller foran og bak??. Biler med litt performance har ofte bredere dekk bak enn foran, men siden du har en 4 sylindret dieselpurke med sylindervolum under 2 liter, skal alle 4 dekkene være like.

    Så yes, noen har fucka opp noe vanvittig ;)
     
    vegardg liker dette
  5. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Sånn på tampen av lørdagen....Har 2x poeng i hele mai fordi SAS rotet bort bagasjen min...Tragisk at en voksen mann i sin beste alder, reiser på jobb i morgen i stedet for mandag, bare for å få en runde til med 2x....Kan ikke annet enn å takke "forumet" for dette :cool:
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ha ha, neida. Jeg som har lagt på feil. Tenkte det samme som deg. Men så ser jeg at det er en del av M-sport understell pakken med breiere dekk bak enn foran. Fikser det i morra.
     
    tommy777 liker dette
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hæææææææææ? Skomaker bli ved din lest. Vi er ikke ment for å skifte dekk, skru på biler, dyrke tomater i hagen med videre.. Vi et selgere for faen!
     
    Fnate liker dette
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    HVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA? Er det ikke første klasse?
     
    Travellingalf, RedLine and Larata like this.
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Vet ikke helt om man skal liste seg å påstå at Eivind Roald som er #3 i ett firma med milliardomsetnkng burde vite bedre enn å kalle SAS hybel for "helt på linje med Lufthansa First" mot en rosablogger.

    Men hey, når man er vant med å pushe laserskrivere, er det tøft å vite forskjellen på ett staggered flysete mot et skikkelig ett :p
     
    vegardg liker dette
  10. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Enig med deg der @tommy777 - det blir skivebom deluxe. Har enda tilgode å teste konseptet, men det blir helt sikkert som forventet.
    Jeg hadde trodd SK ville ha gitt det lille ekstra, hvis man skal forsvare TNOK 30 for en TATL flight.
     
  11. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    [​IMG]
     
    AndersB liker dette
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tror mer det var en generell oppfordring til folket, klokken halv ti en lørdagskveld.
     
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Apropos bananer... Brodern fikk et BA gullkort av meg og hadde med fruntimmeret i superkantina for første gang i dag. De fyllte opp glass med alle variantene av champagne og spiste masse bananer. De mente at det var en kjempekombo.

    Og faktisk klistret han et laminert print av gullkortet i panna under boarding til HKG. Fruntimmeret ringte og fortalte.

    Bare sånn, siden vi snakker om bananer

    ELLÅRNO'
     
    AcroN, tommy777, Larata and 1 other person like this.
  14. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    I biz kantina er det bare rødbeter og Gordon's.
     
  15. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Heeerlig.

    Vel, siden vi snakker om eksklusiv transport, så skal Elgen og jeg fly BBJ på mandag. Så det så. Elgen har allerede begynt å lære seg alfabetet ... I P A W I T R E D osv .... :p

    Fint vær og 27-28 grader her i fjellstroka nord for Atlanta. Et stort stykke kjøtt ligger og koser seg på kjøkkenet og skal snart på grillen.
     
    Larata and KristianSk like this.
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det er der almuen sitter, er det ikke?
     
  17. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Da vil jeg på det sterkeste anbefale Pinot Noir som ikke er på meny-kortet !
    Det spøker vel for denne ruta? Jeg er visst nok eneste booket på returen 26JUL i følge seat-map. Da snakker vi "Private-air"
     
  18. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Ehm, nei. Da må du ha misforstått. Jeg kan invitere deg opp en gang.
     
    Fnate liker dette
  19. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Åi åi... En dannelsesreise. Artig!
     
  20. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Nei langt ifra .. Vet ikke hvilket setekart du ser på, men uten å gå i detaljer, er den godt belagt med tanke på hvor lenge det er igjen ..
     
    Fnate and SASlovah4evah like this.

Del denne siden