Lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av geddi, 17. juni 2017.

1. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,820
    Bonuspoeng:
    113
    Opp kl.05:30 en lørdags morgen...Kun for å reise sier no jeg :)

Første legg unnagjort med SK244 og sitter nå i en ganske rolig gullstue på OSL.

På flighten sitter jeg på A og det dumper ned en ung jente i B. Ingen på C. Ikke flytter hun på seg heller. Underlig skrue, hvem gjør sånt da? :rolleyes:

Og hvordan skjedde dette? Hun kan umulig ha valgt setet, ingen velger midtsete. Er det en datamaskin eller er det noen i innsjekk som har hatt djevelhorna på i morges? :D

Ja, ja uansett så har fuglen lettet og jeg har noen fridager å se frem til etter at permisjon er innvilget fra overkommandon. Noen late dager i Frankfurt står på programmet før jobb starter på mandag.

God helg!

Eddie47 and funkenstein like this.
  2. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,538
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra en tilnærmet sommerlig hovedstad!

Har vært en langsom start på dagen, som følge av en fuktig fredagskveld, men nå er formen stigende. Har rukket å være i kontakt med SAS kundeservice - med minimal tid i telefonkø, og rask & hyggelig assistanse. Etter endelig å ha oppnådd Gull denne uken måtte diverse tidligere bestillinger oppdateres. Så nå er seter valgt for et knippe sommerturer, det eneste jeg stusset over var at det ikke kommer opp "Lounge tilgjengelig" på avganger fra Heathrow...? Men det ordner seg nok.

Ha en flott helg, uavhengig av på hvilken ende av kundekontakt du befinner deg!

braathens safe, DanH and Upsaker like this.
  3. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,712
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra OSL, turen går vestover med wideroe. Like kjipt hver gang man må sette seg i en av de små grønne når man egentlig drømmer seg bort til andre steder, men men....
    God lørdag til alle:)

Last edited: 18. juni 2017
  4. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,526
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Gullstuen på OSL, venter på avgang til BKK med Thai her.

5. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,118
    Bonuspoeng:
    183
    Nå sitter jeg på Al Mourjan business class loungen i Qatar og nyter god mat med ungene. Vi er på vei til Singapore. Qatar business class var kjempebra og det samme gjelder loungen i Doha. Den er kjempestor men veldig lite mennesker her.

Last edited: 17. juni 2017
  6. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    @funkenstein Kom sikkert ikke opp fordi det ikke er noen SAS Lounge der men kun *A Lounger. Du har tilgang til Singapore, Air Canada, United og Lufthansa sine Lounger på LHR. Di tre første ligger et stykke unna SAS sin gate mens Lufthansa ligger veldig nære.

funkenstein liker dette
  7. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,940
    Bonuspoeng:
    350
    Haff, god lørdag. Fest med Norske Rednecks idag, så får se om jeg blir omvendt. Skåling blir det nok

Stuttfeiten liker dette
  8. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,634
    Bonuspoeng:
    293
    De som sitter på feil rad.. :)

Del denne siden