God ettermiddag fra sommeren som plutselig kom tilbake. Det ser stadig mørkere ut for turen til Japan i november, og det ser ut som SAS er enig da de i dag booket meg om til A340 på utreisen. Eller kanskje det er LN-RPK 2.0 som er i emning... Ha en fin helg, og grattis med da'n @OttoL
God ettermiddag fra MBT. Sola skinner, grillen har gass og kjøla er full av bobler. Kidsa kommer hjemom på grilling. Alt vel. Men, SAS vil forsure dagen. Neste helgs(15dager til) hjemreise BCN-OSL på søndag en plutselig blitt BCN-CPH-OSL på lørdag. Altså dagen før. Så langhelg blir til korthelg. Sporenstreks avbestilt, og hjemreise ordnes med annet selskap(tws). SAS får en fin 6mnd boikott, så dårlig planlagt rutenett er ikke engang koronagreit. Billettene kjøpt for 2 dager siden. Nyt sola folkens
med tanke på de gratisturer det vidunderlige flyet gav meg hadde jeg tømt kontoen for å fly hvor som helst nå
God lørdagskveld! Her har det vært full rulle hele dagen. Startet med Leos lekeland (hvor det fra morgenen av var helt tomt), befaring på hyttatomta og avsluttet med en joggetur. Nå er sofaen inntatt med en kald pils