I dag er dagen jeg har ventet på, sitter på Kjevik og venter på flyet, som skal bringe meg til Oslo og for turen videre via Frankfurt til Lisboa og til slutt så ender jeg i Cancun, så da blir det å undersøke produktet TAP-BIZ, så får vi se hva de har å by på, har hørt litt blandede rapporter der. Dagens hit er Lynni Treekrem som kommer med
Etter å ha vært på tur i SAS Gold lounge.... De har fått en litt mer frisk fruktete vin i form av Chardonnay, så det er jo bra Ellers ble det litt havregrøt, så det vanlige kjedelige utvalget på OSL lounge som det pleier å være, og med det så bærer det videre til Frankfurt.... Er spent på hva den flyplassen har å tilby en gullfugl som meg
Da sitter jeg i Frankfurt Business Lounge Hon Circle, tok meg en kafe med Baileys Nå er jeg kanskje litt bortskjemt på grunn av TK lounge i IST, så denne er ikke i nærheten av det, men absolutt bedre enn OSL som SAS egentlig burde gremme seg over .... Her i Hon Circle er det bedre utvalg enn på OSL på det meste... Og varmaten her er ganske god, så ikke noe å klage på, som erfaren BIZ reisende så tar jeg bare små smaker av litt av hvert for å ikke bli før mett og selv om det er åpen bar så kjører en ikke helt i bånn da Loungen har en åpen løsning, så jeg måtte kjapt skyte dette bildet fra hofta i ett strategisk øyeblikk slik at de ikke skulle reagere på meg Så da bærer det videre på Europas dårligste business class ..... det er en kortflyving til Lisboa før jeg drar over i den bedre nye BIZ kabinen mot CUN som har fått gode vurderinger så langt seg ser
Litt flere detaljer fra Loungen, det er en kristen kanal kalt ved det matchende navnet Cult For ellers har loungen ett eget siderom med stoler å slappe av på, og her fikk jeg meg en whisky Så det var kakse, og for dem som vil ha frokostblandinger så er det godt utvalg her
Senator Louge hadde en finere og mer romslig layout enn Hon Circle, men mat og drikke har helt likt, så av de to så velger jeg senator. Så jeg tok meg en whisky her Her får du også en god utsikt til flyene Ellers var det også ett sigar rom med liggestoler, så det kan jo prøves for dem som røyker, jeg røyker ikke, så det er ikke noe for med da. Husk å røyk med maska på da den kun skal være av når du spiser og drikker, i ingenting nevnt om røyking da Så da bærer det videre til flyet videre