Hei, Jeg skal på en jobbrelatert reise i august til San Diego. På veien dit vurderer jeg å gjøre en lang stopp (5-6 dager) i Chicago-området. Jeg har sett på denne ruten t/r gjennom SAS: OSL-CPH (SAS) CPH-ORD (SAS) ORD-SAN (United) Går det an å booke det som en t/r hos SAS selv med en såpass lang stopover i Chicago? Jeg er ikke så gira på å kjøpe enkeltturer da det er jobben som betaler, og det blir såvidt jeg kan se blir dyrere. I tillegg blir det vel enklere for meg å oppgradere hvis jeg booker hele veien i ett.
Siden jeg sitter her og kjeder meg så tok jeg et kjapt søk hos Berg-Hansen. Plukket bare noen tilfeldige datoer, og vet jo ikke hvordan disse passer for deg, men her er et forslag: Og da får jeg opp følgende alternativer: Må vel si at prisen i ECO er akseptabel.
Kan jo bare snakke for meg selv, men jeg liker muligheten til å finne turer med mange legs osv, den muligheten har vi jo ikke på sas.no
Korrekt Du finner f. eks ikke OSL - ARN - CPH - HAM - CPH - ARN - OSL på SAS.no men hos Berg-Hansen kan du sette opp rutene som du selv vil.
Min erfaring er så lenge du oppretter bruker hos Berg Hansen får du samme pris som på SAS.no og får en del flere reisemuligheter. Skal du gjøre endringer/avbestille må du betale et gebyr på 399. Eventuelt kan du kjøpe "servicepakken" som koster 125 kr per bestilling som hjelper deg med endringer, avbestilling osv. Har dog ikke brukt servicepakken eller lest nøye på vilkårene så er ikke 100% sikker på hva den drøyt 100-lappen dekker.