Her om dagen bestilte jeg OSL-WAW direkte på LOT sin hjemmeside. Denne dukket nesten umiddelbart opp i SAS appen. Det fikk meg til å tenke på hva som gjør at noen bookinger dukker opp, mens andre ikke. For eksempel har jeg en booking YYZ-LGA med Air Canada som ikke dukker opp. Begge er registrert med det samme EBG nummeret. Noen som har forstått systematikken i dette?
Opplever det samme. Men også med rene SAS bookinger og *A CT reiser må legges inn manuelt. I noen tilfeller så klarer SAS å bruke Ø i etternavnet mitt, andre ganger O og tilslutt OE. I disse tilfeller dukker ikke alltid opp automagisk i appen.
Ugh... Jeg får ikke opp TAP flyvningen min til New York i slutten av januar i SAS Appen. Prøvde å legge manuelt til Amadeus ref. nummeret på billetten, uten hell. Kan det være som noen nevner her at reisen nærmest må ha minst en SK flyvning for å dukke opp? (Nå som jeg tenker meg om, så dukket faktisk turen til Tel Aviv opp, med Swiss for noen uker siden. Helt uten SK innblanding. ) Noen idéer?
Vi hadde en SAS flygning, OSL - LHR på vår nåværende tur,og da kom hele turen inn (resten i SQ og LX)
Ikke noe krav om at det må være en SK-flyvning for å være i SAS-appen Kan det være at Tap ikke ha Amadeus refnr? Ev kan du sjekke reisen din vha Checkmytrip og se om du få opp et annet refnr. Den viser iallefall flere refnr om det finnes flere i bookingen...
Skal jeg gjette må det være at reservasjoner må ligge i Altea for at de skal være synlige hos SAS. Har selv erfart at TAP-bookinger med Amadeus PNR ikke lar seg slå opp i SAS-appen, mens bookinger hos LH-gruppen og LOT gjerne dukker opp automatisk når EB-nummeret er registrert.