Hei! Jeg har blitt Saga-medlem, og kan tydeligvis da med MC EB opptjening også bli høyt plassert i Avis-systemet. Så til spørsmålet! Jeg fant en søkemotor hvor man som Dnb SAGA kunde kan søke etter leiebil hos avis, link fikk jeg ikke lov å poste. Men jeg ser at prisene ikke er så veldig mye lavere enn via Avis.no for eks? Har jeg noe å tjene annet enn EB-poeng på denne dealen? Flyr ikke allverdens med SAS, mest Norwegian dessverre. Takk for info anyways!
Forskjellen er jo om du ikke har Avis President fra før, det er jo de fordelene som betyr noe gjennom SAGA. Du kan jo fortsatt booke bil fra Avis på hvilken side du vil, og få EB poeng. Usikker på om det går noen kampanje akkurat nå, ikke leid mer en enkeltdag på en stund.
Så egentlig disse som eg fant på avis sine nettsider; " Når du leier ti ganger hos oss (og bruker EUR 2000) oppnår du automatisk vår høyeste status – Avis President's Club. På dette nivået får du en garantert leiebiloppgradering (med dobbeltoppgradering i helgen om mulig), en gratis weekendleie når du har leid tre biler i løpet av et medlemsår, en ekstra bilfører gratis og en garantert bil når du bestiller minst 48 timer i forveien. "