Hmm..ser ut som dette er en del av now-or-never tilbudet som starter kl 18, vet ikke om prisene blir ennda billigere da ? Anyway tilslutning fra TRD så blir reisens kostnad 7041 , og hotell var veldig dyrt på de datoen...så må stå over...men artig tiltak
Ser den. Disse prisene har vært lenge faktisk. Måtte ut med litt over 6000 på Hotwire for 4*. Litt drøyt
Til informasjon så spurte jeg om en statusmatch for å slippe unna A3-flightene og fikk negativt svar:
Hvor lenge eter en Flight kan man retroregistrere? Par av mine ET flights i september gav 0% på SK og 100% med A3....
Ikke mulig å tjene poeng lenger i O og T klasse på Go light billetter hos SAS. Usikker når endringene tredde i kraft.
Med fare for å virke treg ; kan man opptjene poeng på Miles&Bonus samtidig som Eurobonus, eller må man velge hvor man vil ha poengene for en gitt flight ? Vil jo nødig miste gullkortet hos SAS bare for å få et hos Aegean.
Du må velge. Og å ha gullkort hos to selskaper i samme allianse har ikke så mye for seg heller spør du meg.
Det var igrunnen det jeg regnet med, men det hadde jo vært kjekt med noen ekstrafordeler siden jeg reiser en del til Hellas.
Det er vel ikke lenger mulig å få "gold for life"? "To retain your Gold Tier, you have a fixed 12-month period from the date of your upgrade or renewal of your tier to collect 12,000 Tier Miles, including 4 flights with Aegean and/or Olympic Air, or collect a total of 24,000 Tier Miles, regardless of which airline you choose to fly with."