Sitter å planlegger best utnyttelse av 10 flight og få 15k nivåpoeng, samtidig med dobbelt nivåpoeng på Europa segmentet. Ikke for min skyld da, men må hjelpe Jr til nytt gullår. Vi har allerede kjøpt en MR til GDN på F&F som faller utenom disse tilbudene, 3600 kr pp i C for 5k nivåpoeng. I går kjøpte jeg en ny reise i kampanje perioden, og fant ut at det var mer økonomisk med flex kontra business ift poeng inntjening pr kr. Poengmessig t/r GDN kan man ta 3 turer i flex for 9k og få 18k Ebp, eller ta to turer i C til litt over 10K og 16k nivåpoeng i kampanje perioden. Noe ble finansiert med en gevinst fra Norsk tipping Sånn foreldremessig burde man kanskje ikke kjøpe noe ekstra til en sønn som leverer en slik bulkete bil etter besøk på ett kjøpesenter i disse juletider! Men jeg er av typen: bil er en bruksgjenstand og den kan få en skramme eller to. Men dette var litt i overkant, så 10k (som han må betale) i egenandel for reparasjon, er en billig lærepenge for han. Forbannet klønete gjort, men glad jeg har forsikring. Hadde mitt første besøk på et treningssenter i går Så nå har bruddet i skulderen grodd såpass at jeg kan begynne opptrening igjen. Jaggu godt å kunne lufte mine oppturer og nedturer med dere folkens, deilig og få sluppet ut litt luft! Ha en fortreffelig Lørdag