Prøver å finne hvilke ruter LH opererer med B747-400 på. Du vet, den med stol og seng og hele greia i F. Noen som vet?
Fra omtrent nå - ingen? Denne er vel dessverre allerede historie eller svært nær på å bli det. De siste rutene jeg fant denne konfigurasjonen på var vel Vancouver eller Seattle og ett eller annet sted i Asia (Tokyo?) fra Frankfurt. Men som nevnt i andre tråder forsvinner vel det siste flyet med denne konfigurasjonen nå tidlig i høst eller sent på sommeren...
Fikk se inn i en suite på LHs A380 maskiner. Må si de som flyr med F har det utrolig flott sammenlignet med Economy!
Og sånn for å gni det inn. Det var ganske ålreit her ja... Føler i grunn at jeg "skylder" en tripreport her....
Suite forbinder jeg med skyvedører og privacy. LH er vel ikke helt der eller har jeg gått glipp av noe?
Stemmer det ja, fikk bare et veldig kjapt innblikk. Men det stemmer at de ikke hadde noe skyvedører og ikke kan sammenlignes med suite konseptet til Emirates
Fruen og jeg hadde kabinen for oss selv i slutten av mai, FRA-KIX.. Unødvendig å påpeke at det var en helt utmerket opplevelse...
Kor masse måtte du gi i poeng for denne turen? Og eventuelt kor mangen stopp kunne du stoppe innom i land? Trenger tips til min neste store langtur å svi av eurobonus poeng og en CT =) =)
Du finner vel alt her: http://forum.bonusfeber.no/threads/...saka-seoul-bangkok-og-london.3764/#post-54790