Jeg synes ikke F-lounge i MUC er noe dårligere. Man har også tilgang på returen med F, og business videre.
TIPS: Det er fortsatt flere ledige billetter ser jeg også, og spesielt til HKG. Også mulig å gjøre reisen til HKG og returen fra f.eks. PVG til samme priser Shanghai har noen flere muligheter for dagflyvninger. Dog kjipen ankomst Kiev 01 om natten...
Ser det samme! Der det var full tørke er det no muligjeter. Har bl.a funne HKG tilgjengelig med avreise torsdag og retur søndag kveld. Perfekt oppsett i mine auger!
Usikker på om det hjelper, men har sett ganske mange spennende reiseruter fra UK til cirka 23.000 - uten companion. F.eks. så jeg ved tidligere anledninger MAN - FRA - PEK med LH og PEK - HKG med Cathay Dragon i F med HKG - ZRH direkte retur. Dette var via Google Flights. Har ikke funnet tilbake til de, men...
Takk for tips! Tenker å reise med LH og då er ikkje 2 for 1 med i loopen. Hadde berre vore gøy å hat selskap av likesinna
Jeg svarer meg selv her: Bookingen ble gjort 15. januar, inkl. reservasjon på kredittkortet. Den 20. januar forsvant reservasjonen av de 18K. I går den 27. januar ble pengene omsider trukket av kortet. Og heldigvis: 15. januar fortsatt som dato på transaksjonen, hvilket betyr at jeg fikk 50% ekstra Eurobonus på SEB-kortet. Så ca. 38K EB-poeng på reisen + 5500 gode poeng på kredittkortet