LHR-AUH-DEL Etihad Airways A380/B777 F

Tråd i 'Reisebrev' startet av Herlov, 12. febr 2016.

  1. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Meget fornøyelig lesning, Herlov! Kudos :)
     
    Herlov liker dette
  2. LineE

    LineE Medlem

    Innlegg:
    78
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    For en fantastisk rapport! Velskrevet, gode bilder og fremprovosert reiselyst i lassevis! Litt usikker på India som ferieland før jeg får tildelt livvakter, men en dag.. kanskje ;-)
     
    Herlov liker dette
  3. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Frister ikke akkurat å reise til India etter denne beskrivelsen. En del land er de litt sånn - skal floppe folk for penger, samme hva.
     
  4. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Takk og bare hyggelig! ;)

    Hehe, ja, du sier noe. :p

    Det kunne jeg ha gjort, men jeg er ikke medlem av Etihad Guest! :oops:

    Takk så mye, Kristian! :)

    Takk, Line! Jeg har hørt at de er mindre pågående overfor kvinner, men hvem vet. ;)

    Jeg angrer ikke på at jeg dro, men reiser ikke tilbake med det aller første. :cool:
     
  5. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Tusen takk for et herlig reisebrev - storkoste meg med å lese dine levende og engasjerte betraktninger om kontrastene fra Etihads First til .. ehh.. noe annerledes opplevelser i India :)

    Enig i dette - og dessverre har Qatar i det siste (etter at de åpnet egen First lounge) valgt å redusere kvaliteten i biz-loungen. Borte er premium champis, San Pellegrino på småflasker, tannbørster i dusjrommene (men kan fortsatt fås på forespørsel) osv. Detaljer, pirk og bortskjemt sutring, selvfølgelig... men.. buhuuuu - det er jo alt dette som var så morsomt.
     
    Herlov and SASDC8 like this.
  6. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Fantastisk rapport fra din reise!
    Det er virkelig en fornøyelse å "være med" på reisen(e) din(e)...
     
    Herlov liker dette
  7. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Takk så mye, Robert! Jeg har ikke vært i Doha siden september, men det du rapporterer om høres absolutt ikke bra ut.

    Tusen takk for hyggelig kommentar! :D
     
  8. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Da fikk jeg svar fra Etihad litt tidligere i uka, drøye to uker etter at jeg avsendte klagen.

    --

    Thank you for writing to us about your recent travel to Delhi. I am sorry to learn about the difficulties you encountered with our Etihad Chauffeur service in Delhi on arrival. You were counting on better service, and you should have received it.

    We appreciate you taking the time to write to us about this situation. We will share your feedback with the Chauffeur services management. They will use your input to improve their performance with Etihad guests.

    As a goodwill gesture, I would be glad to consider reimbursing your taxi fare. Please reply to this email and attach your receipts for taxi fare. Once we have approved your proof of payment, we will reimburse you by a bank transfer. To enable the bank transfer, we will need the following information:

    · [Beneficiary Bank Name]

    · [Beneficiary Bank Address]

    · [Beneficiary Name as in bank account]

    · [Complete Beneficiary Postal Address & Telephone Number]

    · [Beneficiary E-mail ID]

    · [Beneficiary Account Number]

    · [CBID]

    · [Swift Code]

    · [IBAN]

    · [Sort Code]

    When we receive this information from you, we will process your claim. Please allow up to 21 days for your bank to receive the reimbursed amount.

    We look forward to welcoming you on another Etihad Airways flight again soon.

    Yours sincerely

    etihad.com

    The National Airline of the United Arab Emirates

    --

    De tilbyr altså å "vurdere" refusjon av de 50 kronene jeg brukte på taxi etter alt det styret jeg måtte håndtere midt på natta pga. dette. Det gidder jeg ikke svare på en gang. Skuffende. :rolleyes::eek:
     
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Det var ett skuffende svar ja. Uventet dårlig om du spør meg.
     
  10. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Dette var ikke bra - skjønner godt at du ikke orker enda mer styr, iallefall ikke for en lusen 50-lapp. En bedre løsning ville vært at de krediterte deg med et par millioner ekstra bonuspoeng (eller muligens noe mindre).
     
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Flott rapport.
    Kan nesten ikke se for meg en større kontrast enn å fly F for så å tråkke rundt i gatene i India. :)
     
    Herlov and RoadKing like this.

Del denne siden