Nydelig reisebrev, dirrer i bestillingsfingeren Og Charles Heidsieck er kanskje den beste NV ikke-premium champagnen for tiden...
Kjør på! Røverkjøp. Du bør sjekke neste gang det kommer en kampanje! Singapore flyr til både Auckland, Christchurch og Wellington på New Zealand, så det er flere muligheter. Egoturer er de beste turene! Tusen takk! Charles er ikke så aller verst, nei!
CPH - SIN - AKL (...) SYD - SIN - AMS Det blir vel en fin miks av flytyper. Får også prøvd Air New Zealand på strekningen SIN-AKL. Vi tilbringer 2 netter i Singapore på utreise, og har 6 dager fra ankomst AKL til avgang fra SYD. Planene her er ikke spikret enda.
Utrolig mange flotte bilder her Herlov, har endelig hatt tid til å gå igjennom hele denne. Takk for at du deler
Det høres bra ut! Riktig god tur. Takk, @Earl! Takker! Det blir nok litt mer Star framover. Allerede på onsdag trår jeg om bord hos Ethiopian på vei til Seychellene. De turene jeg har booket framover ser slik ut: August: OSL-ARN-ADD-SEZ T/R Ethiopian C September: OSL-DOH-CGK T/R Qatar C November: OSL-HEL-ZRH//FRA-HEL-OSL Finnair Y + ZRH-HKG-TPE-HKG-FRA Cathay Pacific F Desember: OSL-LIS-BOS T/R TAP C Januar: OSL-LHR-DUB T/R British Airways Y Februar: OSL-ARN-DME-SIN-MEL T/R Singapore Airlines C Faktisk har jeg booket så mye Star i sommer og året framover pga. feilpriser og superkampanjer at jeg virkelig må sette inn et ekstra gir for å fornye BA Gold/Oneworld Emerald før 8. mai neste år. Derfor: Mars: Holdes av til langtur med Qatar C April: Holdes av til langtur med Qatar C
Uff, det blir ein lang og mørk oktober månad for deg! Ha! Eg har booka tur til Trondheim i slutten av august.
Hva fløy du hjem fra Amsterdam? Eller for å spørre på en annen måte. Hvis man flyr SIN-AMS-OSL med SQ og SK, kommer man da inn i kontraksloungen i Amsterdam med Singapore-billett, men SK-leg?
Kontraktsloungen i AMS kommer du vel uansett inn i med SK? Det er vel den eneste kontraktsloungen SAS fortsatt har avtale med.