Men da kan man bare ringe Lufthansa og rebooke til LH eller SWISS hvis man blir nedgradert fra SQ suite eller?
Skjønner det Men for min del så tror jeg heller at det kommer flere tilbud i fremtiden når ting begynner å åpne seg opp og det er mere sikkert om man får lov til å fly eller ikke. Uansett så venter jeg i hvert fall med å bestille til de norske reiserådene er fjernet. Foreløpig gjelder vel de til midten av mars? Men skikkelig bra tilbud da For min del må jeg holde meg til BA / OneWorld. Håper nå de forlenger statusen min med et år til. Har jo ikke hatt noen muligheter for å reise til USA siste året
Avbestiller/endrer man f.eks i November, kan da f.eks endre til Business tur til Australia langt ut i 2022, så risikoen for at pengene blir helt tapt er etter mitt syn liten. Så det du sier er at hvis det er ledig i First til Melbourne/Sydney videre fra Singapore og jeg vil bytte så skal det være tilatt? men må man da betale et mellom legg for den strekningen i first mellom singapore-melbourne/sydney eventuelt? eller skal dette inngå i den billetten ut ifra det som står i punkt b), som du skrev?