LHR-SIN First Class med SQ(Suites)/LH/LX fra ~28K

Tråd i 'Reisedeals' startet av Lars J, 03. febr 2021.

  1. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,063
    Likes mottatt:
    3,260
    Bonuspoeng:
    113
    Men da kan man bare ringe Lufthansa og rebooke til LH eller SWISS hvis man blir nedgradert fra SQ suite eller?
     
  2. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,669
    Likes mottatt:
    4,993
    Bonuspoeng:
    113
    Skjønner det:) Men for min del så tror jeg heller at det kommer flere tilbud i fremtiden når ting begynner å åpne seg opp og det er mere sikkert om man får lov til å fly eller ikke. Uansett så venter jeg i hvert fall med å bestille til de norske reiserådene er fjernet. Foreløpig gjelder vel de til midten av mars?

    Men skikkelig bra tilbud da:D For min del må jeg holde meg til BA / OneWorld. Håper nå de forlenger statusen min med et år til. Har jo ikke hatt noen muligheter for å reise til USA siste året:(
     
    RoadKing liker dette
  3. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,063
    Likes mottatt:
    3,260
    Bonuspoeng:
    113
    Avbestiller/endrer man f.eks i November, kan da f.eks endre til Business tur til Australia langt ut i 2022, så risikoen for at pengene blir helt tapt er etter mitt syn liten.


    Så det du sier er at hvis det er ledig i First til Melbourne/Sydney videre fra Singapore og jeg vil bytte så skal det være tilatt?

    men må man da betale et mellom legg for den strekningen i first mellom singapore-melbourne/sydney eventuelt? eller skal dette inngå i den billetten ut ifra det som står i punkt b), som du skrev?
     
  4. twt2

    twt2 Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Prisen har mer enn doblet seg..
     
  5. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vel pga det klassiske; tilbud vs etterspørsel.
     

Del denne siden