Gjev det meining? Ein som får gullkort frå ein diamantmedlem kan vel gje vekk eit sølvkort. Men som @Anton80 påpeikar er det vel berre snakk om eit sølvkort uansett.
1. Jeg TROR ikke at systemet til SAS klarer å skille på om du har Lifetime Gold eller vanlig gull. Akkurat på samme måte som @afirm skriver at en som har fått EBG fra en EBD kan gi bort EBS. 2. Ja, det er snakk om et sølvkort. Har jeg hevdet noe annet? Nei.. Jeg lurer fortsatt på om @titocosta VET dette, eller om han bare svarer uten å egentlig ha filla peiling.. Om det er det siste er det en uting å kaste rundt feilinformasjon, men er det noe han faktisk vet er det selvsagt topp å få bekreftet informasjonen..
Jeg ser at du er inne og svarer på masse andre tråder på forumet @titocosta.. I en annen tråd peker du sågar på hvor uheldig det er med feilinformasjon fra SAS. Så jeg spør igjen, for dette er noe jeg lurer på, har du egentlig peiling på det du svarte lengre opp eller svarte du bare med klassisk BS?
Mange som får brev om lifetime er diamant/pandion og fortsetter gjerne med det, og DE kan i alle fall gi bort gull/diamant. Det vet jeg 100%
Med de nye reglene om 10 år med gull for å få lifetime gold( ikke noe alderskrav), gjelder det da også kort man får, eller softlanding fra Diamond? Er det 10 år med gull uansett eller kun hvis du har tjente det opp selv?
Er dette noen nye regler som er kommunisert? Har vel ikke kommet noen krav utover at det skal bli "enklere enn før" ? 10 år med EBD og EBD for alltid passer meg utmerket førøvrig, mens kiev snuser nok på EBP4ever
Det er vel ingenting (?) som er offentlig om dette enda, men slik jeg har forstått det så må du ha hatt EBG (eller høyere) i minst ti år sammenhengende og da ved vanlig opptjening. Altså på legs og/eller grunnpoeng. Softlanding eller mottatt EBG som gave vil ikke telle med. Jeg tror i alle fall at det er slik det kommer til å bli og derfor kommer jeg også til å satse på opptjening til minst EBG i år selv om jeg kunne ha softlandet fra EBD. Jeg tar i alle fall ikke sjansen på noe annet.
Er nok det som er mest logisk. Derfor går jeg ikke for Diamond, men sparer pengene til nytt gull til neste år.
Nå skal ikke jeg skryte på meg at jeg vet noe som helst om hvordan reglene vil bli eller om dette er noe som kommer i det hele tatt, men jeg er rimelig sikker på at det må være sammenhengende ja. Og det er vel heller ikke sikkert at det vil få tilbakevirkende kraft, men det håper jeg virkelig.