Lille julaften og jeg har jobbet ett slag på laptopen med å kjøre inn en del saker og tjent mine penger slik at jeg kan fortsette å kose meg i Thailand. Pappa, mamma, min bror, svigerinne, nevøer og nieser er på stranden og krangler om solsengene mens jeg nå tar meg en velfortjent pause ved bassenget. Ja i morgen blir det skikkelig middag og den blir en fin jul ja Så får dette være en hilsen til de forfrosne nordmenn der oppe i nord
God morgen fra OSL! Mens folk hoster seg hjem til jul, har jeg og samboern helt andre planer. Swiss setter snart snuten mot ZRH i åtte-tiden og før jeg vet ordet av det så er jeg i Tokyo Disneyland på julaften! CT-en fra 2019 made it! Ser også ut som flyet fra ZRH er bytta til en code share med ANA NH6752, men hva har det å si i praksis? Venter det problemer ved gaten? Finnes 10B?!? Har julenissen sikret «The Room» til meg etter to kansellerte ANA First flygninger, eller er det samme sete-config som i LX160? Dette er ting jeg på dette tidspunktet er altfor trøtt til å deale med eller tenke på! Ha en super lille julaften!
God morgen Siste timer på hjemmekontoret før det er fri til 2.januar, det gledes Familien mimres om de 17 dagene vi var i Florida sist år men vi skal nok få en fin og heldigvis det holdt så vidt, hvit jul her hjemme. Blir noen dager i Køben i romjulen før det blir retur til nyttårsaften. Ha en fin lille julaften alle IF-ere
Tar fatt på siste arbeidsdag før det blir reise opp til kaoset på Gardermoen og rødnese (SAS er ikke interessert) til EVE. Det blir trivelig med jul, ett år siden sist. Kjenner jeg allerede er mett God jul folkens, både dere her hjemme og de som reiser ut.
God morgen fra Sognefjorden ! Full fart vestover for å frakte juleferie gjengen over fjorden i ettermiddag
Morn fra hjemmekontoret. Blir spennende å se når sønnen kommer seg hjem fra Bodø, det meldes om ganske så rufsete vær, ploblemer med deicing og stengt flyplass. https://www.nrk.no/nordland/bodo-lufthavn-er-stengt-inntil-videre-1.16231983 Regner med rolig dag på jobben for min del. Gleder meg til å dra til BKK om 2 uker. Ha en finfin dag!
God morgen fra juleekspressen til SVG! Siste tur i år blir familiebesøk i julen. Har en mulig bonus tur til LAX i Januar jeg kan glede meg til, men nå er det ribbe, pinnekjøtt og andre godsaker på menyen. Riktig god jul til verdens beste forum!
God morgen! Her er man straks klar for å sette kursen mot Trøndelag, men langs bakken denne gang. Den strålende værmeldingen for turen med klarvær og masse minusgrader har gått over og nå ser det ut til at det blir mildvær og snø i stedet. Jaja, det er vel bare å innrette seg etter forholdene så kommer man vel fram ut på senkvelden Ønsker alle en fantastisk lille julaften!
God morgon frå Sunnfjord. Litt kuk i computeren i morgontimane, men snart er det siste innspurt i julehandelen før kursen vert sett ut fjorden og heim til jul. Jammen hugsa eg å ha pinnekjøtet i vatn før eg drog på jobb i dag. Alarmar på telefonen er kjekke greier. Eg gledar meg framleis meir til flyturar til SFO og IAD på etterjulsvinteren enn eg gjer til jul. Vi får prøve å setje på Jens Book-Jenssen på Spotify for å få litt fart på julestemninga. Eg trur eg la arbeidslysta att heime i dag.
Skikkelig julevær på solkysten! Blå himmel -2 grader Vindstille, litt tåke nede i dalen Livet er lett, godt det er helg
God lille julaften! Det hostes og harkes, mens jeg setter opp juletreet og finner frem raclette-ovnen. Det blir ikke jul uten raclette! På utsiden er det hvitt og flott, det er deilig med skikkelig hvit jul! Småfuglene koser seg i landsbyen sin. (De var ikke så villige til å stille opp for fotografering, så dere får bare stole på at de koser seg) For 4 år siden så vi på disse "småfuglene" i Memphis. Lurer på hvem av fuglene som føler seg fri (som fuglen), og hvem av dem som koser seg mest. Ønsker alle en fin dag. Ikke stress så mye med de siste julegavene at det blir bulk og sure miner!
God formiddag fra MBT og hjemmekontoret. Blir siste del av julehandelen nå, før familien samles til sushi i kveldinga(lutefisken er byttet ut for andre år på rad for å tilpasses). Ingen flights på kalenderen før 2dre januar.
God formiddag fra hjemmekontoret! Gledelig nok er det ingen Teamsmøter i dag, undres på om folk har annet å gjøre i disse timene? Så nå ryddes istedet innboksen for (deler av) dårlig samvittighet, mens det gledes vilt&hemningsløst til at pc-riggen om få timer, kan kobles ned, stues vekk og ikke vil få se dagens lys for uti neste år! Ha en forhåpentlig stressfri dagen-før-dagen!
God lillejulaften fra Oslo! Etter en hektisk førjulsinnspurt på jobb er det endelig på tide og logge av og samtidig logge inn på IF igjen. Tar første fridag på fire uker i dag, så da var det endelig tid til litt juleforberedelser.... Noen snakker om de siste julegaveinnkjøp som om det er noe som gjøres nå, her i gården er det heller de første, så ikke noe stress. Point-earneren så imidlertid hvor det bar for noen dager siden og avbrøt meg midt i et av hundretalls teamsmøter med å proklamere at hun tok point-earner kortet og dro og kjøpte julegave til seg selv fra meg, så da fikk jeg både "ren samvittighet" og antakeligvis en real dose points earned
God morgen fra trikken i Oslobyen. Bytur for å titte bare. Kulda kom som vanlig litt etter at alt begynte å smelte. Travle dager for kollegene på ortopeden altså Riktig god lille julaften til alle som pynter pakker eller spiser julemat
God dag fra Grenland. Siste ettermiddagsskift skal jobbes i dag fra kl 15-23. Så er det fri i 17 dager..i teorien. Ser ut til at flere og flere på jobb har fått/ får influensa, covid og gud vet hva? Antar det blir noen telefoner om overtid ila de 17 dagene? Greit nok det- trenger litt ekstra rupi til Seychellene i februar. Men boxing day er hellig- mye mer stas enn selveste julekvelden Ha en strålende julefeiring
God ettermiddag frå Telemark Godt og vere heime til snø og kulde. Håpar nissen kjem med endå meire snø, slik at ein får lufta toppturskia! Ferdig med jobbing for i dag og tar egentleg fri fram til 3.Januar. Men regnar med litt teknisk support dukkar opp ila jula, så heilt fri blir det nok ikkje.
God ettermiddag fra hjemmekontoret hos foreldre. Jeg (tror) det er kontroll på julegavene nå, så det er vel egentlig bare å få fullført utestående på jobb og så er det jul. Jeg ringte og purret på en endring av tilknytningsfly som har ligget noen dager uten å ha bli billettert. Etterpå la jeg merke til at agenten har tilbakeført alle poengene for bestillingen for så å trekke poeng for OSL-LHR-OSL i X Lurer på om den står seg, men det blir vel korrigert når eurobonusavdelingen endelig får ut fingeren Så lenge de ikke pølser det til og fjerner flyet videre fra LHR så er jeg fornøyd