God morgen fra Oslo vest. Sneen ligge fortsatt utenfor vinduene. La de ligge en dag til, så er i alle fall ungene fornøyd. T4 til Skandinavia rundt. Må ut en tur for den siste gaven, før det blir kvelden før kvelden i kjent stil. T1 Ha en fin lillejulaften alle bonusnisser
God formiddag fra Porsgrunn 18 dager langfri over, begynner å jobbe i natt- dårlig timing, men noen må holde (h)jula i gang. Ellers har jeg sendt en mail til goldsas- regner med tyværr og svadasvar-savner Vibeke Ha en flott jul alle IF`ere
God morgon frå bartebyen! NRK Trøndelag tonar ut frå radioen og dagen bringer lite anna enn hårklypp, kvile, trepynten og ein velkjent fjernsynssnutt Ha ein fin dag, godtfolk!
God morgen på lille julaften! Rage Against the Machine spiller julen inn på radioen, og jeg har fått kaffe i koppen. Dagens første vaskemaskin er satt i gang, og PCen er skrudd på. Må få gjort unna litt ymse på jobb før julen tar oss, samtidig som jeg må ordne ferdig til jul. I går kom to juletrær inn i stua, men pyntingen skjer ikke før i dag. Alle 12 gjestesengene er redd opp, så nå kan gjestene komme. (Må bare få ryddet unna, så det ikke ser ut som bombenedslag her.. ) Håper jeg ikke har glemt noen på gavelisten! Ha en fin en!
God morgen lillejulaften. Sitter på kontoret hvor det er helt dødt da vi kjører absolutt minimum bemanningsnivå. Og for en gangs skyld føler jeg meg ganske a-jour på det det som må på plass innen nyttår. Madammen på hjemmefronten er blitt ganske pjusk som passer dårlig i disse dager så spent på morgendagen.
God morgen fra OLA. Gårsdagen gikk med på å sende fruen på juleferie hos opphavet i BOO før jeg kjørte OSL-OLA. Nå blir det tur på Kopparen før polet skal raides