Litt trøtt og tidlig onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Earl, 07. nov 2018.

1. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra flybussekspressen. Ankomst OSL om ca 10 min. Kan ikke si at jeg er fan av å stå opp kl 04, men noen ganger må man jo... SAS venter kl 06.05 til Kastrup før det blir Øresundtog over til Sverige hvor man skal i heldagsmøte. Ganske trøtt nå, men litt kaffe i loungen og på flyet så er man vel klar for arbeidsdagen.

Ha en fin onsdag folkens :)

2. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    Goood morgen fra Trondheim :)
    Noget kjølig å sykle til jobb i morres , men det gikk nå bra det også...*brrrrr*
    Dagen bringer brødbaking faktisk...har en oppskrift jeg har villet teste lenge, og det minker med brød etter Joker Glad-salget, så nå skal det bakes ( selv om det kommer til å bli innhandlet noe brødmiks til helga :D )

Ha en ordentlig onsdag :):):)

Earl, Eddie47 and ArthurDent like this.
  3. Kvalvaag

Kvalvaag Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,018
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra Frankfurt !

No gjelder det og finne firstclass terminalen kjappast mulig, for og skylle søvnen ut av augene med litt champagne og badeender :D

Nye oppdateringer venter :)

4. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det Sørlandske! Ingen booket flyging på aldri så lenge, men jeg tror nok jeg skal finne på noe etter hvert. Gledelig overraskelser på flere fronter. EB-konto hadde plutselig est ut med 20 000 grunnpoeng (jeg søkte og fikk innvilget AmEx elite, og de gikk altså raskt inn på konto), så da skal det ikke bli vanskelig å opprettholde EBG -selv om det mot formodning skulle bli mindre flyginger i denne perioden. Dessuten tikket det inn en e-post om at jeg var tilgodesett i lokale forhandlinger ("Snille gutter maser ikke, -men får ikke noe heller". Men noen synes visst jeg er flink og snill....jeg hadde ikke en gang søkt). Dermed blir desemberlønnen ekstra-ekstra trivelig. Ha en fortreffelig onsdag, og fly forsiktig.

Earl, Berlioz, LN-FHU and 2 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Arbeidsdagen startet kl 0730, og jeg er hjemme ca kl 21 i kveld. Dette blir en finfin dag! (Flexitid-kontoen øker as we speak, så det kommer noe godt ut av dette)

Lager liste over alt som skal bookes og kjøpes og bestilles i helgen med SAS MC (doble poeng), det kan bli en del utlegg. Skulle gjerne hatt nye Amex, så jeg fikk en kickstart på CT-opptjening, men det lar vente på seg.

God lillelørdag, folkens!

NoLimit, Earl, mrhaakon and 2 others like this.
  6. mrhaakon

mrhaakon Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,518
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra hovedstaden!
    Skal bli godt med noen feriedager i Hong Kong fra i morgen tidlig.
    Koffert pakket, og klar for avreise til Gærningmoen om 7 timer :D.

7. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,614
    Bonuspoeng:
    183
    Heisann fra NSBs R11. Behagelig flytid i dag med Norwegian til TLL 1050. Rad 30...

K

Earl liker dette
  8. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,625
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Crown Plaza Changi.

Etter litt kluss med Qatar i går gikk turen greit med Finnair. OK produkt.

Siden jeg er i Singapore bare måtte jeg prøve en Singapore sling.

D270DB8A-A1C2-49AD-B9B9-99A8A6F50A2C.jpeg

Fly forsiktig folkens

Edit; note to self, ikke bestill Singapore Sling når du er en GT drinker

Last edited: 07. nov 2018
    Kristian, NoLimit, Earl and 2 others like this.
  9. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch ønskes fra kontorstolen!

Skulle bruke noen minutter på å oppdatere meg om hva som har skjedd i verden, men nettavisene er jo fulle av kun to ting: lister over hvem som er rikest av keivhendte realitydeltagere fra Vestfold, og resultater fra valget i en eller annen bananrepublikk over dammen. Good grief. . .
    Enda godt forumet her er mer givende og informativt!

Ha en fortreffelig dag videre, og husk: vi er over halveis til helgen!:)

Earl liker dette
  10. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,644
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Nordens Paris
    3 grader ute, noe som gjør det betydelig kjøligere enn igår.

6 dager til neste flytur! Ikke noe spesielt som skjer i mellomtiden.

Ha en god onsdag folkens og fly forsøkt til de av dere som skal det

Earl liker dette
  11. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,040
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Thai Royal Silk Lounge. Noe av det kjipeste med ferie er at den tar slutt, men heldigvis så slutter den med flytur.

Står 1K på dagens første boardingkort. Flyturen går med en Thai B747-400, som betyr F-sete på C-billett, noe som er en god trøst i frustrasjonen over at det bare var ett ledig bonussete i F på samtlige Thai avganger fra Bangkok til Europa i dag (og vi trengte to). Tror alikavel det skal bli greit med business på Thai A380 senere i kveld.

Ha en fin dag :)

Earl, EndreD, Wiolenze and 4 others like this.
  12. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Da var årets MR i boks. Lufthansa t/r med et døgn i Dublin er perfekt. Kjente på noen lette abstinenser og frykt for tap av gullkort. Løste seg heldigvis. Også et nytt land i passet og

Earl and Avixlo like this.
  13. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,491
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra SK2705 fra Helsinki til Oslo, klaustrofobisk CRJ900, dunka hodet både mot dørenkarmen og bagasjehylle, så er tydeligvis litt for stor :)

Earl liker dette
  14. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    Så var arbeidsdagen vel over og nå benyttes loungen i Kastrup mens man venter på SK 1470...

Vet mange er lei av/klager på at det er mye laks hos SAS, men jeg må innrømme at jeg lurer mer på denne fascinasjonen av røkt sild i loungen på Kastrup. Både i dag og sist jeg var innom er det "hovedretten" SAS byr på o_O:confused:

Avixlo and Sonictravel like this.
  15. mhandlykken

mhandlykken Medlem

Likes mottatt:
    607
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld folkens! Sitter på 11D på SQ319 og er litt forsinket til Singapore. To glass champagne er drukket opp og et tredje venter når vi endelig er i luften.

Sonictravel liker dette
  16. dkvt

dkvt EBD

Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Air New Zealand loungen i Auckland. Flott lounge med godt utvalg mat, vin og øl. Venter på SQ286 som skal ta oss til Singapore i Suites i 3C+3D :)

Spiser og drikker naturligvis ingenting i loungen da biff og Krug venter på flyet :p

1BCA60F3-344A-48CE-B3F2-B84CCAECF1BB.jpeg 24793B3E-7C47-4783-9C08-BDF1469B8411.jpeg 76D2061F-E470-4376-BA8F-112383A05411.jpeg D900C08B-84C0-4B05-9E2A-5F58ECD2610D.jpeg FA69EE1C-3D1C-4A6F-AE7D-D2D2DCC8354F.jpeg

Last edited: 08. nov 2018
    Are, Earl, Kristian and 5 others like this.

Del denne siden