Sånn. To timer senere, har man ordnet loungeadgang. Av en eller annen grunn var det bare 3 av de resterende i business som hadde fått loungeaccess. Dette prøver jeg å fikse i dette øyeblikk. Kommer tilbake med mer senere.
Jaha, ordnet det seg? Kanskje @tommy777 vet om en løsning på denne situasjonen, slik at vi som reiser enda senere slipper lage pinlig øyeblikk ved inngangspartiet og kjede oss ihjel på DXB.
Don't worry, me fix. Skal si ifra hvis de fortsatt mener det er noen problemer. Sånn ellers er ek159 nå satt opp på gate B11. Forrsten fikk jeg småproblemer i business passport control, da mannen i skranken ikke hadde hørt om at emirates fløy til oslo, og måtte finne sjefen sin
@Hypern har joina festen på Radisson Royal. Vi får 15% rabatt på alle drinker som Concierge. Alle er enige om at dette er det beste Club Carlson-hotellet vi har vært på
Nå har jeg ordnet haugevis med lister rundt på skrankene her, det kan umulig oppstå noen problemer nå. Skal nevnes at supervisorene forstatt var ganske furt. Men hva gjør vel det, når man har glenfiddich og spa?
Hadde ikke blitt like bra historier av det... På et tidspunkt i ettermiddag var Sindre, Haakon og Mats innom det lokale reisebyrået (rommet mitt) etter utsjekk for å få fikset nye billetter hjem, to timer før avgang på DXB-FRA.
På plass i 21D. Det er noen skikkelige drittseter i denne maskinen, en 340-300 fra midten av nittitallet. Heldigvis for meg at jeg er så trøtt
Hadde problemer med å komme inn, de hadde ikke hørt om noen liste. De sa at lounge tilgang måtte spesifikt stå i pnr på slike billetter. Kom meg inn etter at jeg forklarte problemet, men kjedelig uansett.
Utrolig dårlig. Er på loungen igjen nå, og ser at det fortsatt er samme supervisor på jobb, så hadde ikke trodd at set skulle slkje.
Av frykt for å gå på kjempesmellen som flere gjorde i går, ble det alkoholfritt i CLUB Loungen på Hilton Dubai Creek i går kveld. Har nå kommer meg inn i EK Loungen, vedkommende sa ingenting men saumfarte systemet sitt i over ett minutt før jeg slapp inn. Phuuuuuuu.
Undertegnde og Mr. Anderssen er godt plassert i loungen på DXB og nyter dagens førse champagne. 8 A og B venter! Ser vi gikk glipp av en fest i går, men vi hadde uansett et strålende opphold på Conrad Dubai med SPA og skikkelig concierge service.
Og naa er det skramleverket satt inn til Seattle ogsaa - saa jeg har byttet jobb til en som lar meg reise vestover !