Kan melde også om null problemer ved innsjekk og tilgang til lounge. Spiser som en hund akkurat nå. Droppet et siste måltid på hotellet etter en tur i souken. EDIT: er det mulig å kjøpe modellfly som ble utdelt 2. september her?
Kanskje i Emirates-butikken? Kjøpte en 1:400-modell der selv. De hadde noen større modeller der også så jeg. https://www.emiratesofficialstore.com/User/EcAboutUs.aspx?PageName=StoreLocator
Er det like folketomt nå som da jeg var der for halvannet år siden (ikke kø til noen av attraksjonene)?
Ganske utrolig, de må jo gå med dundrende underskudd. Jeg var der til og med på vinteren, som er høysesong der. Hadde egentlig planer om å kjøpe billett som man kunne gå foran køen med, innså heldigvis allerede i billettskranken at det var bortkastet.
Da har vi landet på OSL men den biz klassen var ikke mye å skryte av det var mere som en hybrid av biz og eco xtra. Men maten var bra. Det var meget smale seter selv for lille meg. Takk for et fantastisk opplegg!
Dr Håpet å sove men fikk heller ikke såvet i "eco extra" setet heller også kalt narrow biz. Og skal på fest etter en middag ute med familien. Så søvn er oppskrytt har holt promillen oppe siden loungen på hotellet i går.
Velkommen hjem. Det var nå enda godt at du ikke enda opp som tilskudd #6 i tråden "vi som ikke rakk EK159" Enig i at setene et noe smale, men bare se fram til turen din mellom SVG og Houston du, det er ikke noe bredere der ombord.
Da kan jeg skuffe folket med at også jeg rekker flyet, med god margin. Fikk for øvrig loungetilgang uten noen innvendinger.
Tiltredes, sitter i loungen og spiser frokost nå! La merke til at det var printet "lounge invitation" på boardingkortet, kanskje ett resultat av @PettR sin innsats tidligere i uken
Sukk, hva skjedde med den festlige gjengen jeg traff på onsdag?! (De var litt mindre festlig på torsdag, men likevel.) Jeg reiser (forhåpentligvis) i morgen, vet at @Henning gjør det samme og @Jameson på tirsdag. Er det flere igjen, eller er vi siste rest av baktroppen?