Hyatt Platinum lå i postkassen min sammen med litt informasjon. Gyldig ut 02-2016 HYATT LEVERER VARENE, så jeg skal gjerne benytte den hotellkjeden igjen
Oops , sånn er det når en ikke følger med i klassen, Hyatt Gold er like bra som Marriot Gold og spesielt Best Western Gold ( automatisk levert i posten etter innmelding UTEN noe opphold ). Alle tre har fått et lite hjørne i en skuff for spesielle suvenirer sammen med andre rare reiseminner ! Og i en skuffen er det mye siden første flytur med PA i 1967 , og snart full..
Vi har afleveret alle papirer til dem, hvordan de håndterer det skal jeg ikke kunne sige. Men kunne det tænkes at de starter med at opgradere alle der har fløjet C ud iht. deltagerlisten - og så efterfølgende opgraderer til Gold. Jeg skal ikke kunne sige det, men da langt de fleste ikke har hørt noget fra Emirates endnu, så tyder det jo på at de ikke er færdige med upgraderunden. Lad os afvente til alle har hørt fra EK og se om tingene ikke løser sig.
Jo, men de har på forhånd meddelt at der godt kan gå et godt stykke tid inden alle statusmatch er gennemført. Jeg giver dem lige lidt mere tid og så følger jeg op med dem.
Jeg har ikke hørt noen ting. Skulle bestilt en tur til Australia gir dem en uke tilfør jeg evt. Bestiller med *A
Ok. Nå syns også jeg dette har tatt veeeldig lang tid.. Håper det er i orden i jula da jeg skal til BKK
Enig nå har det tatt veldig mange uker og begynner å nærme seg saksbehandlingstid i det offentlige Norge.
Jeg talte med min kontakt i Emirates i sidste uge vedr status match og han har lovet at følge op og vende tilbage til mig.
Som nevnt i den andre tråden, er vi vertfall to som har blitt gold nå. Regner med at alle har blitt det? Eller?
Jeg har og blitt gull og har bestilt tur allerede fra LHR da det er billigere og like enkelt og dra derifra når jeg reiser fra SVG samt at jeg får testet A380 til både EK og QF Quantas. Får og testet lounger på LHR terminal 4 og 3. Reiser 7 januar. Noen som har noen erfaring med setene til Quantas i A380 en?
Jeg har ikke, fikk kun Mail om å bekrefte adressen og de sa da tre uker for snart tre uker siden. Etterlyste det på den andre EK tråden og Jørgen hadde heller ikke fått.
Ok, takk Den andre EK tråden ja, jeg mente det sku være en tråd til men det går litt i ball for unge lovende