Vel, jeg droppet utflukten, sovnet først 0400 og dødstrøtt wakeup 0730. Må,innrømme, ikke benekte at alderen sniker seg innpå. Unga sier 10.5 år, jeg over 68.5. Vil nyte hotellet og være i full rulle til party i kveld. Venter nå på Asiana til OSL og Flemming lager en tur til ICN , men to dager dit
Reidar, da...... Lovlig lite folk som poster oppdateringer i dag. Hakke mobilen dekning?? Bilder, nyheter, oppdateringer, takk!
Mobilen har dekning, og senga fungerer perfekt... Vil være i110 i kveld mens resten sovner ved middagen. Så sove en liten stund nå . Topp hotell, finne rommet etter to Erdinger weisse til lunsj ikke lett. UA hyggelig mail i dag, F EWR SJO neste torsdag.. Verden lysner igjen... F upgrade funker greit..
Yes sir, UA 39 møte... Er vel der ca. 0830, men et tog like etter 0800. Lillestrøm stasjon, be aware..
Emirates var kongebra!! En superimpressive catering avdeling, som et lite hybelkjøkken hehe, bare at de lager ca 150 000 måltider hver dag!! Aviation college var tilsvarende bra, med en meget meget bra flysimulator for safety training som vi testet. Blant det mest avanserte i verden. Nå roomservice, shower and power nap, så vi kan ta festen i kveld! Takk til arrangør og Emirates! Venter spent på Hyatt kvelden. Speaking of which, hvor?
Var litt artig å se de forberedte maten jeg spiser i first hjem om en 15 timers tid Og Bislett limousine service ringte selvsagt midt under omvisningen for å bekrefte pickup på Gardermoen imrg rundt lunsj. Navneskiltene de hadde ved henting var stooore, så med et noe mer moderat flytende inntak på vei hjem, bør jeg vel klare å finne ham
Siden folk etterlyser bilder, kan jeg jo slenge med to bilder fra Emirates i dag i allefall! Veldig interessant dag så langt!
Takk for en helt fantastisk drømmedag. Ellers vil jeg bemerke at Power-nap er oppskrytt, jeg har funnet fram Thailand-caps'en og øller på terrassen, så får skrotten samtidig årets siste solbruning.
Lidt flere billeder Intet mindre end en fantastisk. Specielt den cabin simulator vi prøvede rapid decompression og emergency landing i
Men er den gratis den vinflaska som står på rommet? Jeg tør ikke å åpne den for minibarprisen kan være svindyr...