Halloien! Jeg skal tilbringe 7 timer på Gatwick fra lørdag 24. februar i påvente av flight kl. 06:00 dagen etter. Gubben mente jeg kunne få hjelp på dette forumet her, så låner profilen hans Blir supertakknemlig om noen har mulighet/lyst til å slippe meg inn på en tryggere lounge jeg kan slumre på. Å halvsove med et øye åpent på Gatwick er alternativet. Kan tilby halvdårlige vitser og røverhistorier. Håper på svar! Anette
Håper noen kan hjelpe Anette med dette Personlig ville jeg nok ha funnet meg ett flyplasshotell, men så er jo jeg bortskjemt også. Finnes sikkert lounger du kan betale deg inn i, men spørs om de er åpne hele natten? Uansett, lykke til!
Hei! Sannsynligheten for at en av oss her inne, er på flyplassen når du er der, er rimelig liten.. Ekstremt Liten faktisk.. Så det lureste du kan gjøre, må være på kjøpe deg tilgang til en Lounge, om det er åpent gjennom Natten, eller booke deg et hotell.. Tok et kjapt søk, og samtlige KjøpeLounger er stengt i tidsrommet du ønsker. OneWorld/Staralliance Loungene er nok også stengt gjennom natten... Så det må nok desverre bli Hotell eller Benk.. . Ellers kan denne siden være en fin ressurs: https://www.sleepinginairports.net/europe/londongatwick.htm C
Såvidt jeg kan se er det ingen lounger som er åpne før kl 04.00. Men sjekk ut yotel. Mener på at du kan leie rom der på timesbasis.
Bloc Hotel! Ligger opp trappen rett før sikkerhetskontrollen. Suverent for tidlige avganger. Alle loungene airside stenger etter at siste avgang har tatt av. 80 pund ca for en natt med Bloc Hotel, men verdt det. Edit: Bloc Hotel ligger altså på terminal sør. Har kun reist fra terminal nord en gang, og det var så ukristelig tidlig at jeg ikke husker veldig mye av hva som var av tilbud der.
Hehe, denne var vel ikke verdens vanskeligste å PIDe. Jeg bifaller forslaget om Yotel sovepods, ellers er det jo et par muligheter rett ved flyplassen til 400-500 for ei natt. Neppe mange pundene i taxi bort på morran. Lykke til og god reise. Hils fomp'en. mvh tidligere frier fra milf. Edit: fant denne også, https://www.sleepinginairports.net/europe/londongatwick.htm