Se det, tidspunkter på google var genialt! Da kommer vi oss sånn noelunde rundt på dagtid fredag og lørdag. Tipper jetlaggen tar oss tidlig på kvelden. 11-åringen klarer nok heller ikke holde ut så veldig langt ut på kvelden…
Father's Office for burger. Homage Brewing og Boomtown Brewery imponerte på ølfronten, hvis du er downtown-ish. (i samme område så antar jeg at Little Tokyo har steder med OK ramen og sushi, men har ikke prøvd )
For øl, Long Beach og San Pedro : Brouwerij West Beachwood Brewing Downtown Long Beach I Los Angeles : Highland Park Brewery Torrance: Smog City Brewery & Taproom Og sist men ikke minst Monkish Glemte Firestone Walker i Venice
Har en natt i LA neste uke. Kommer inn i syv tiden på kvelden og har SK hjem 17:10 dagen etter. Lenge siden jeg har vært i LA nå, så forslag til hotell og restaurant i tilhørende strøk? Vil gjerne slippe å tilbringe 1/3 av oppholdet i taxi. Budsjett hotell ca. 3 -3,5k.
Jeg ville tatt Uber til Venice feks. Det tar 15 minutter, og der er det masse å velge mellom. Ev Santa Monica, som er litt lenger unna. Tipper det er lettere å finne noe billig hoteller i Venice enn Santa Monica. Hvis du ikke vil noe annet enn å vente ved flyplassen, og bruke tid på flyplassen og lounger dagen etter, så pleier det å være relativt billig på Renaissance hotel på "stripa" rett ved flyplassen. De har god burger i baren, og shuttle til/fra. Er selv på vei til LA as we speak.
Jeg endte opp på Jamaica Bay Inn i Marina Del Ray. Har da vært på reise hele uken, så satser på et rolig opphold der. Blir en sykkeltur bort til Santa Monica og en lunsj der før avreise på ettermiddagen tenker jeg. God tur til LA selv Forresten, når jeg flyr SK Biz har jeg tilgang til Polaris på LAX (og ligger gate for SK og Polaris i samme terminal i så fall) ?
Du har tillgang til Polaris og du kan enten gå fra John Bradley etter innsjekk airside eller gå ut igjen og ta bussen/ eller gå utendørs rett ned stripa til terminalen med Polaris og så gå inn. Det er verdt turen, mener jeg.
Star Alliance loungen på LAX er vel en av de bedre loungene i alliansen, spesielt takterrassen er digg. Og så er det plenty med dusjer. @Wiolenze anbefalte for en tid siden Water Grill på Santa Monica, det syntes vi også var topp. En ca 20min i Uber fra del Rey, der vi også bodde
Ligger i T7. Her kan du finne et kart, er litt opp og ned med tunneller og diverse, tenker jeg bruker ca 15 min på å gå dette. https://upgradedpoints.com/travel/airports/getting-between-terminals-lax-airport/
som @view skriver. Det et en liten gåtur opp og ned. Har sjanglet den noen ganger de siste årene. Polaris er godt verdt turen. Så får en selv bedømme om det et bedre å gå eller kjøre buss og ta en ekstra runde i security.
I dag var det lunsj på Goldburger i Los Feliz. Det var skikkelig digg! Omveien dit anbefales på det sterkeste.
Mener du landside, ikke airside? Eller er det en hemmelig korridor på airside av B terminalen også over mot T4?
Så bra! Det visste jeg ikke, og takk for det som var ny info for meg fra @ccurrahee og deg Tar ca 15-20 minutter rask gange i hver retning da antar jeg? Tilsvarende som landside, bare at på landside walk kommer security ventingen i tillegg?