LOT tilbake til OSL

Tråd i 'Nyheter' startet av Eddie47, 27. nov 2016.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,047
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er gledelig!
    Da jeg jobbet sør i Polen var dette min hjemreiserute og flyet landet i Oslo litt over kl 22 om kvelden ..
    Jeg reiste denne ruten ca 50 ganger og ble svært godt mottatt hos LOT .. var ofte eneste på Business og hadde "egen" flyvertinne! Bak i flyet satt "backpackerne" som sild i tønne ..

    Den gangen fløy de med en Embraer 145.

    De gangene jeg har fløyet til Polen senere har det vært med WIZZ og Norwegian og da har det vært overfylt med pendlende polakker på billigbilletter og billig vodka ..

    Gleder meg til å fly LOT igjen .. kanskje til USA? Eller?
     
  2. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    LOT har også dreamliner videre fra WAW så dette er gode nyheter.

    Tøft at de tar opp kampen med lavprisselskapene som dominerer Polen-Norge markedet. Om prisene ikke er veldig mye høyere flyr jeg heller fra OSL med *gold fordeler om jeg bare skal til Polen. En fantastisk, nær og billig destinasjon jeg nylig har besøkt flere ganger.
     
    Eddie47 and Herlov like this.
  3. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Og LOT-loungen i WAW har det beste utvalget av pålegg jeg har sett; scampi, roastbiff, brie, omelett, kjøttkaker, laks, you name it.
     
    tommy777, gregas85, geddi and 2 others like this.
  4. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,061
    Likes mottatt:
    5,945
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har sett litt på å kanskje teste Kiev i et par dager. Jeg er spent på om LOT kommer med noen konkurransedyktige priser i den retningen. Jeg rakk ikke å ha gleden før de forsvant for noen år siden. Var det én eller to daglige de hadde før de trakk seg ut?
     
  5. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Hyggelige nyheter. Utrolig lei av bussgate til og fra SK-balja fra CPH som jeg har flydd snart 100 ganger de siste par årene. De gangene jeg har flydd LOT ut fra WAW til Kiev/Kharkiv har jeg hatt ca. 50% op-ups til Biz (4/8 ganger) som EBG og generelt meget behagelig flyselskap på kortdistanse. Har aldri prøvd noen av langrutene deres med Dreamliner men kan godt tenkes at det kan være en option i framtiden.
     
    milehigh liker dette
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hva er rutetidene?
     
  7. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,061
    Likes mottatt:
    5,945
    Bonuspoeng:
    183
    Det har ikke kommet noe informasjon om det foreløpig, så vidt meg bekjent.
     
  8. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    551
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    LOT har egen Gold lounge inne i business loungen. Der har jeg et par ganger fått meny med valgmuligheter for middag a la carte. Kan bare glemme dette hos SAS :) Ser frem til LOT. Når begynner billettsalget ?
     
  9. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,340
    Likes mottatt:
    28,719
    Bonuspoeng:
    183
    Har en tur OSL-WAW med LOT på samvittigheten, påskeparty med landing 22og noe og hjem 11ca. Tung tur hjem, men bra service så kom i slaget igjen på den lille turen hjem. Velkommen tilbake
     

Del denne siden