Dette spørsmålet burde kommet før, men kanskje noen kan svare kjapt? Lander med ANA F på HND nå og skal videre til Osaka med ANA Eco. F-loungen ligger vel på «international” siden av flyplassen? Eller hvordan fungerer dette? Jeg må i igjennom immigrasjon her før jeg flyr videre ..
Innenlands flyene går mest sannsynlig fra terminal 2. Det er en ANA Suite lounge der(men usikker på om den er tilgjenglig når du flyr innenlands), om du har tilgang med inkommende F er jeg usikker på, men det kan du jo spørre om ellers er det vanlige ANA lounger der du har tilgang til med EBG
Du får ikke tilgang til den internasjonale delen av terminalen uten billett videre ut av Japan. Det skal derimot være en domestic Suite-lounge som du kan prøve deg på.
Fasit: Tilgang til ANA Suite Lounge ved gate 63. Dette er nok en «kontraktslounge» da det også går an å kjøpe seg inn. Jeg vil ikke kalle det en First Class lounge, men en fin Biz lounge. Litt varmmat (mulig mer tidligere), noen små retter og en del drikke. Fint interiør og selvsagt veldig rent
1,5 tror jeg blir tight. Jeg hadde 3:25 og med litt forsinket fly + det tok ganske lang tid å få bagasjen på HND var jeg i lounge under 2 timer før avgang. Innsjekk av bagasjen og sikkerhetskontrollen på HND gikk kjapt.