Jepp, SAS videre... Får vel eventuelt ta sjansen da, verdt et forsøk når det er snakk om 3 timer på OSL
Kom frå Stockholm i desember, og skulle vidare til TRD/AES, då var det ikkje noko problem å gå rett opp i loungen på utland. Men den flighten var med på connecting norway, så eg måtte ikkje ut og gjennom ny sikkerheitskontroll.
Skal ikke være noe problem å komme inn i utenlandsloungen med innenriks billett. Bedre å bruke et par timer der
nei. egotrip til london i forbindelse med fotball.lander forholdsvis tidlig, og kunne tenkt meg en runde der da. kan innom hjem også, men da er det tidlig avreise, samt bilkjøring ved ankomst gamlelandet
Eller ankomst frå USA edit: også Asia såklart, med EBG+ meiner eg. Meiner også at du har lounge ved adkomst i SAS Biz langdistanse(det finnes vel ikkje på kortdistanse)
Long Haul hvis du vanligvis hadde hatt tilgang hvis det hadde vært utreise. Så Gull og C. Usikker på om sølv har tilgang på lørdager og de periodene de har lounge... Forresten så er det en United ankomstlounge i LHR terminal 2, men der er adgangsreglene enda mer begrenset. Du har vel tilgang med UA, AC og SA i C og det som tilsvarer gullkort hos AC og SA. United er vel som vanlig kjipe med sine egne statuskunder så der må du reise i C.
When I left you SAS, I was but the learner, this will be a day long remembered, and You don't know the power of the dark side!